Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Czy gracz ma włączony noktowizor.
#1
Napisano 28.03.2012 19:52
Tylko tak mu wyłączyć zeby zaraz mógł go spokojnie włączyć.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#2
Napisano 28.03.2012 20:06
#3
Napisano 28.03.2012 20:06
albo inaczej jak wyłączyć graczowi noktowizor lecz bez "client_cmd"
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#4
Napisano 28.03.2012 20:58
#5
Napisano 28.03.2012 20:59
If you can dream it, you can do it.
#6
Napisano 28.03.2012 21:12
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "wyłącz NVG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"
new eventNVGToggle;
new bool:OnNVGToggle[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_wylacznvg", "MenuNVG");
register_event("NVGToggle", "eventNVG", "e");
register_event("HLTV", "eventHLTV", "a", "1=0", "2=0");
eventNVGToggle = get_user_msgid("NVGToggle");
}
public eventNVG(id)
{
OnNVGToggle[id] = bool:read_data(1);
}
public eventHLTV()
{
for(new i=1; i<=32; i++)
OnNVGToggle[i] = false;
}
public MenuNVG(id)
{
new menu = menu_create("Menu:", "NVG_Handled");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !OnNVGToggle[i])
continue;
new name[32];
get_user_name(i, name, 31);
menu_additem(menu, name, name);
}
menu_display(id, menu);
}
public NVG_Handled(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
new id2, callback, name[32];
menu_item_getinfo(menu, item, id2, name, 31, _, _, callback);
id2 = get_user_index(name);
if(OnNVGToggle[id2])
{
message_begin(MSG_ONE, eventNVGToggle, _, id2);
write_byte(0);
message_end();
OnNVGToggle[id2] = false;
}
}
Użytkownik Cypis' edytował ten post 28.03.2012 21:16
#7
Napisano 29.03.2012 13:19
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#8
Napisano 29.03.2012 18:26
write_byte(0);
message_end();
OnNVGToggle[id2] = false;
Rozumiem że to odpowiada za wyłączenie?
Jak tak to nie działa ;/ Albo coś spieprzyłem
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#9
Napisano 29.03.2012 18:33
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new bool:ma_noktowizor[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); } public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav")) { ma_noktowizor[id] = true; return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav")) { ma_noktowizor[id] = false; return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
?
#10
Napisano 29.03.2012 18:37
Chciałbym aby to nie było za pośrednictwem komendy u gracza lecz np. wyłączenie efektu noktowizora.
A i bym zapomniał testuję noktowizor z pluginem HotVision (termowizja)
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#11
Napisano 29.03.2012 18:45
#12
Napisano 29.03.2012 18:52
Lecz na hotvision nie działa ;/.
Trzeba będzie przenieść kod z hotvision do pluginu chyba ;/
@eeediittt
Ma ktoś może kod, aby podczas włączania noktowizora podświetlało gościa na biało ?
http://forums.allied...ad.php?t=135617 // Własnie tak jak tu.
I pytanie czy da się podświetlać na inny kolor
Oraz najlepiej podajcie kod na usunięcie tego efektu
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych