[ROZWIĄZANE] Item Dla danej klasy
pfkers 26.03.2012
Witam.. mam pewien problem.. otoz z nudow zaczalem sie bawic z modami i takie tam amatorskie pisanie.. pomagam sobie roznymi kodami z modow..lecz nie zawsze sie udaje..i teraz sie zacialem nad :
Item - dla wybranej klasy - oczywiscie losowanie - + nazwa i funkcja..
A dokladniej mnie interesuje cos takiego
no i w :
Kod ktory daje hp dla klasy jesli mam ten pancerz
Moglby mi ktos zrobic takie cos na probe aby dzialalo bo wlacze juz z tym ale nie wychodzi
Item - dla wybranej klasy - oczywiscie losowanie - + nazwa i funkcja..
A dokladniej mnie interesuje cos takiego
public daj_item(id) { new jaki = random_num(1,1); switch(jaki) { case 1: { daj_pancerz(id); } } return PLUGIN_HANDLED }
public daj_pancerz(id) { new rodzaj = random_num(1,1); switch(rodzaj) { case 1: { nazwa_pancerza[postac_gracza[id]] = "xxxxx"; <--- xxxx nazwa skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][28] = 1; // <-- dla klasy skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][32] = 20; // dodaje hp } } sprawdz_pancerz(id); client_print(id,print_chat, "Zdobyles item %s",nazwa_pancerza[postac_gracza[id]]) }
no i w :
public sprawdz_pancerz(id)
Kod ktory daje hp dla klasy jesli mam ten pancerz
Moglby mi ktos zrobic takie cos na probe aby dzialalo bo wlacze juz z tym ale nie wychodzi
pfkers 26.03.2012
a jezeli sie nie da tak. .to moga byc inne propozycje... chodzi mi o to dokladnie:
Bo nie wiem jak zrobic zeby cos rownalo sie nazwie ;/
nazwa_pancerza[postac_gracza[id]] = "xxxxx"; <--- xxxx nazwa skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][28] = 1; // <-- dla klasy skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][32] = 20; // dodaje h
Bo nie wiem jak zrobic zeby cos rownalo sie nazwie ;/
DarkGL
26.03.2012
system itemów najłatwiej wyciągnać sobie z coda starego w sumie ogranicza to się tylko do zapisania id trzymanego itemu ewentualnie jeszcze nazwy , wytrzymałości etc.
dasiek
26.03.2012
niezbyt rozumiem Jeśli chcesz aby tam gościu dostawał ileś tam czegoś co jest przypisane dla konkretnej klasy nie rób tego według Nazwy Tylko Liczy. Tak jak jest w Codzie (np starym) każda klasa to inny numer machnięty w enumie. łatwiej Ci będzie zrobić na zasadzie Liczb a nie Stringów.
Ojciec Dyrektor
01.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL