[ROZWIĄZANE] zmiana koloru hud cod
Klakier
24.03.2012
Witam, głowię się nad tym problemem, ale nie mogę wykombinować
Jak zmienić kolor hud tylko jednej linijki np: klasa będzie domyślnego, a monety innego koloru?
Grafika aby było wiadomo mniej więcej o co mi chodzi:
Edited by Klakier, 24.03.2012 21:16.
Jak zmienić kolor hud tylko jednej linijki np: klasa będzie domyślnego, a monety innego koloru?
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Monety : %i]^n[Wytrzymalosc Itemu %i/100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), cod_get_perk_durability(id));
Grafika aby było wiadomo mniej więcej o co mi chodzi:
Edited by Klakier, 24.03.2012 21:16.
Play 4FuN
24.03.2012
wydaje mi się że tak to zrobili
pod:
dali enter i dodali swoją nową linijkę np.
gdzie XXX to kolory od 255 do 0 chyba wiesz o co chodzi
Edited by Play 4FuN, 24.03.2012 21:30.
pod:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Monety : %i]^n[Wytrzymalosc Itemu %i/100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), cod_get_perk_durability(id));
dali enter i dodali swoją nową linijkę np.
set_hudmessage(XXX, XXX, XXX, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nowa Funkcja : %i]", nowafunkcja(id));
gdzie XXX to kolory od 255 do 0 chyba wiesz o co chodzi
Edited by Play 4FuN, 24.03.2012 21:30.
Play 4FuN
24.03.2012
w 2 hud dodaj ^n da to o 1 pozycje niżej napis np.wydaje mi się że tak to zrobili
pod:set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Monety : %i]^n[Wytrzymalosc Itemu %i/100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), cod_get_perk_durability(id));
dali enter i dodali swoją nową linijkę np.set_hudmessage(XXX, XXX, XXX, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nowa Funkcja : %i]", nowafunkcja(id));
gdzie XXX to kolory od 255 do 0 chyba wiesz o co chodzi
set_hudmessage(XXX, XXX, XXX, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n[Nowa Funkcja : %i]", nowafunkcja(id));
gdy będzie tyle ^n "[Nowa Funkcja %i]" będzie w twoim przypadku pod wyrzymałością itemu
XXX to kolory
Edited by Play 4FuN, 24.03.2012 23:13.
Klakier
25.03.2012
Dzięki, że mnie naprowadziłeś i już to wykombinowałem
+sik i proszę o close
+sik i proszę o close
Goliath
25.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL