←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] zmiana koloru hud cod

Locked

  • +
  • -
Klakier's Photo Klakier 24.03.2012

Witam, głowię się nad tym problemem, ale nie mogę wykombinować :/
Jak zmienić kolor hud tylko jednej linijki np: klasa będzie domyślnego, a monety innego koloru?


set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Monety : %i]^n[Wytrzymalosc Itemu %i/100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), cod_get_perk_durability(id));


Grafika aby było wiadomo mniej więcej o co mi chodzi:

Posted Image
Edited by Klakier, 24.03.2012 21:16.
Quote

  • +
  • -
Play 4FuN's Photo Play 4FuN 24.03.2012

wydaje mi się że tak to zrobili
pod:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Monety : %i]^n[Wytrzymalosc Itemu %i/100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), cod_get_perk_durability(id));

dali enter i dodali swoją nową linijkę np.
set_hudmessage(XXX, XXX, XXX, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nowa Funkcja : %i]", nowafunkcja(id));

gdzie XXX to kolory od 255 do 0 chyba wiesz o co chodzi
Edited by Play 4FuN, 24.03.2012 21:30.
Quote

  • +
  • -
Klakier's Photo Klakier 24.03.2012

@up to chyba będzie się nakładało na siebie :/
Quote

  • +
  • -
Play 4FuN's Photo Play 4FuN 24.03.2012

wydaje mi się że tak to zrobili
pod:

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Monety : %i]^n[Wytrzymalosc Itemu %i/100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), cod_get_perk_durability(id));

dali enter i dodali swoją nową linijkę np.
set_hudmessage(XXX, XXX, XXX, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nowa Funkcja : %i]", nowafunkcja(id));

gdzie XXX to kolory od 255 do 0 chyba wiesz o co chodzi

w 2 hud dodaj ^n da to o 1 pozycje niżej napis np.
set_hudmessage(XXX, XXX, XXX, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n[Nowa Funkcja : %i]", nowafunkcja(id));

gdy będzie tyle ^n "[Nowa Funkcja %i]" będzie w twoim przypadku pod wyrzymałością itemu
XXX to kolory
Edited by Play 4FuN, 24.03.2012 23:13.
Quote

  • +
  • -
Klakier's Photo Klakier 25.03.2012

Dzięki, że mnie naprowadziłeś i już to wykombinowałem :D

+sik i proszę o close
Quote

  • +
  • -
Play 4FuN's Photo Play 4FuN 25.03.2012

mój sposób zadziałał czy inny ?
Quote

  • +
  • -
Klakier's Photo Klakier 25.03.2012

Twój zadziałał, ale go zmodyfikowałem
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 25.03.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked