←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Blyskawica z Nieba

Koniarek - zdjęcie Koniarek 24.03.2012

Siemka mam pytanie jak zrobic Ta blyskawice zeby leciala z Nieba do przeciwnika a nie od nas?
Odpowiedz

  • +
  • -
KadrO - zdjęcie KadrO 24.03.2012

Wystarczy wyciąć stąd : http://amxx.pl/topic...m-piorun-zeusa/
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 24.03.2012

Tyle to wiem tylko ze mi cos niedziala :/
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 25.03.2012

@REF
Odpowiedz

  • +
  • -
KadrO - zdjęcie KadrO 25.03.2012

To :

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}


Zamień na :

public Create_TE_BEAM(start[3], end[3],startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid,sprite){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // speed
message_end()
}


Następnie przed :

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Dodaj :



new gdzie[3];
get_user_origin(id, gdzie, 3)

new origin[3];
get_user_origin(ofiara, origin);

origin[2]+=800;
gdzie[2]-=60


Na koniec to :

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Zamień na :

Create_TE_BEAM( gdzie, origin, 0, 10, 3, 150, 5, 200, 200, 200, 200, 200, sprite);


Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 04.04.2012

Nie działa :/ TZN w ogóle ta Błyskawica nie leci (:
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 05.04.2012

Działa nie tak jak chciałem ale działa dzięki +
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 05.04.2012

A dało by rade zrobić żeby ta błyskawica nie leciała przez całe ciało tylko sie pokazała nad przeciwnika głową?
Odpowiedz

  • +
  • -
KadrO - zdjęcie KadrO 05.04.2012

To:
gdzie[2]-=60


Zamień na:

gdzie[2]+=10


Na oko powinno działać. Jak dalej będzie nachodzić na głowę to zwiększaj cyfrę.
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 10.04.2012

Dobra THX + i ostatnie pytanie:


public cmdBlyskawica(id){
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

poprzednia_blyskawica[id] = floatround(halflife_time())

new czas = 7 //-player_intelligence[id]/50
if (halflife_time()-poprzednia_blyskawica[id] <= czas)
{
client_print(id,print_center,"Musisz poczekac %i",czas)
return PLUGIN_CONTINUE
}

new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0+player_intelligence[id]);
}

return PLUGIN_HANDLED;
}


Mam taki kod i caly czas pisze Musisz poczekac 7 a nie 7,6,5,4,3,2,1
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 03.06.2012

@REF
Odpowiedz