potrzebuję przerobienia tego vipa z takimi o to przeróbkami:
usunięcie z tamtąd modeli, dać vipovi speed na 600 do wybrania oraz dodać noktowizor bo na ciemne mapy się przydaje dodatkowo dać hp +200 i armor +200 i freeze grenade 3 sztuki tak samo HE 3 sztuki a modele usunąć bo ich nie mam a autor dał mi tylko amxx i nie dał sma uaktualnionego dodać też takie coś jak komenda /vip i /vips i żeby pisało jak sie tab kliknie ze to vip i dodaj podwójny skok i jeśli możesz dodaj noktowizor do vipa oraz jak ktoś chce kupić to tylko za 16000 $
SMA VIPA:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <core>
#include <sqlx>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <hlsdk_const>
#define PLUGIN "VIP DeathRun"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Architekt."
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new cvar_gravity, cvar_speed;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar_gravity = register_cvar("vip_gravity", "0.65");
cvar_speed = register_cvar("vip_speed", "350");
register_event("ResetHUD","event_reset_hud","be");
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
// Add your code here...
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/vip_skin/vip_skin.mdl")
precache_model("models/player/vip_skin/vip_skin.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "smith")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "smith")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Menu(id)
{
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new msg0[128]
format(msg0,127,"\r[\y DeathRun VIP \r]\y Menu:^n\wby Architekt.");
new Menu = menu_create(msg0, "Menu_wybierz")
new msg1[128]
format(msg1,127,"\wDodatkowe HP \r[+200]")
menu_additem(Menu , msg1, "1", 0)
new msg2[128]
format(msg2,127,"\wDodatkowy Armor \r[+200]")
menu_additem(Menu , msg2, "2", 0)
new msg3[128]
format(msg3,127,"\wGranat \r[HE]")
menu_additem(Menu , msg3, "3", 0)
new msg4[128]
format(msg4,127,"\wGranat \y[Frost] \d[CT]")
menu_additem(Menu , msg4, "4", 0)
new msg5[128]
format(msg5,127,"\wDeagle \r[3 naboi] \d[TT]")
menu_additem(Menu , msg5, "5", 0)
new msg6[128]
format(msg6,127,"\wGrawitacja")
menu_additem(Menu , msg6, "6", 0)
new msg7[128]
format(msg7,127,"\wPredkosc^n")
menu_additem(Menu , msg7, "7", 0)
new msg10[128]
format(msg10,127,"\wWyjscie")
menu_additem(Menu , msg10, "0", 0)
menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
menu_setprop(Menu,MPROP_PERPAGE,0);
menu_display(id, Menu, 0)
}
}
public Menu_wybierz(id, Menu , item)
{
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(Menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new klawisz = str_to_num(data)
switch(klawisz)
{
case 1 : {
new health = get_user_health(id);
set_user_health(id, health + 200);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Dodatkowe HP");
}
case 2 : {
new armor = get_user_armor(id);
set_user_armor(id, armor + 200);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Dodatkowy Armor");
}
case 3 : {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Granat [HE]");
}
case 4 : {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Musisz byc w CT");
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Granat [Frost]");
}
}
case 5 : {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_CT) {
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Musisz byc w TT");
}
else
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
cs_set_weapon_ammo( find_ent_by_owner( 3, "weapon_deagle", id ), 3);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Deagle [3 naboi]");
}
}
case 6: {
new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity)
set_user_gravity(id, gravity)
}
case 7 : {
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
set_user_maxspeed(id, speed)
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_reset_hud(id)
{
if(access(id, FLAGA)) {
set_task(1.0,"Menu",id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Bardzo proszę was o przerobienie tego vipa, wiem że wielu z was to umie i bardzo doceniam wasze umiejętności dlatego proszę was o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie