Mała modyfikacja BF2
albino 22.03.2012
Witam, przerobiam sobie bf2 32 odznaki by misieq i przy odznece z broni szturmowej chcę żeby na profesjonaliście zamiast 140 hp było 130 + darmowy ak47/m4
Więc zrobiłem tak:
I działa pięknie tylko chciałbym żeby dawało ak/m4 od drugiej rundy. Jaki warunek postawić? if (round > 1) nie działa
Użytkownik albino edytował ten post 22.03.2012 22:36
Więc zrobiłem tak:
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
if (assaultlevel==4)
{
hp = 130;
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_m4a1");
}
}
if ( get_user_health(id) < hp )
{
set_user_health(id, hp);
if ( pev(id, pev_max_health) < float(hp) )
{
set_pev(id, pev_max_health, float(hp));
}
givenitem = true;
}
}
I działa pięknie tylko chciałbym żeby dawało ak/m4 od drugiej rundy. Jaki warunek postawić? if (round > 1) nie działa
Użytkownik albino edytował ten post 22.03.2012 22:36
creepMP3 23.03.2012
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]; if ( assaultlevel ) { new hp; hp = 100 + (assaultlevel*10); if (assaultlevel==4) { hp = 130; if(round > 1) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { fm_give_item(id, "weapon_ak47"); } else { fm_give_item(id, "weapon_m4a1"); } } } if ( get_user_health(id) < hp ) { set_user_health(id, hp); if ( pev(id, pev_max_health) < float(hp) ) { set_pev(id, pev_max_health, float(hp)); } givenitem = true; } }
Sprawdź powinno działać.
albino 23.03.2012
if (round > 1) nie działa
Tyle to sam wydumałem, nieznany obiekt round kompilator wywala Chyba żeby zadeklarowac to bf2rank.sma ale czy bedzie wiedziało co to jest?
Użytkownik albino edytował ten post 23.03.2012 22:54
kapi10072
24.03.2012
Do bf2rank.sma dodaj:
nową zmienną typu bool, czyli
w public plugin_init
Potem gdzieś na dole funkcja
Następnie stawiasz warunek taki tam gdzie chciałeś wstawić : if (round > 1)
zmieniasz na ten
Użytkownik kapi10072 edytował ten post 24.03.2012 22:19
nową zmienną typu bool, czyli
new bool:round;
w public plugin_init
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Potem gdzieś na dole funkcja
public NowaRunda()
{
round = true
}
Następnie stawiasz warunek taki tam gdzie chciałeś wstawić : if (round > 1)
zmieniasz na ten
if (round == true)
Użytkownik kapi10072 edytował ten post 24.03.2012 22:19