Szukam pluginu na natychmiastowe zabicie z noza chce to dodac do klasy i jak dodać na prawy i na lewy przycisk myszy aby to działało?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukam pluginu na zabicie z noza
Temat rozp.
adamsa1
, 21.03.2012 18:11
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.03.2012 18:11
#2
Napisano 21.03.2012 21:29
<p>
Takie cuś?</p>
Jest to kod z generatora klas http://amxx.pl/generator-klas/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("nazwa", "1.0", "autor");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Takie cuś?</p>
Jest to kod z generatora klas http://amxx.pl/generator-klas/
Użytkownik Drzanas edytował ten post 21.03.2012 21:35
#3
Napisano 21.03.2012 21:45
To z Generatora klas nie działa
#4
Napisano 22.03.2012 10:23
Zabicie z noża :
Szukasz
Kod php:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
a następnie tego warunku
Kod php:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
i dodajesz do tego
Kod php:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) /* tu wklej to z dołu*/)
to
Kod php:
|| klasa_gracza[idattacker] == nazwaklasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
czyli bedzie to wygladac tak
Kod php:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == nazwaklasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
Niewidzialność:
Szukasz
Kod php:
public Odrodzenie(id)
i w
Kod php:
switch(klasa_gracza[id])
dodajesz na samym dole
Kod php:
case nazwaklasy:{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 25);
}
później szukasz
Kod php:
public CurWeapon(id)
i dodajesz na końcu
Kod php:
if(klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 25);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
Od razu informuje że to nie ja napisałem! nie mogę podać linku więc kopiuje tutaj treść postu.
Szukasz
Kod php:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
a następnie tego warunku
Kod php:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
i dodajesz do tego
Kod php:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) /* tu wklej to z dołu*/)
to
Kod php:
|| klasa_gracza[idattacker] == nazwaklasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
czyli bedzie to wygladac tak
Kod php:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == nazwaklasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
Niewidzialność:
Szukasz
Kod php:
public Odrodzenie(id)
i w
Kod php:
switch(klasa_gracza[id])
dodajesz na samym dole
Kod php:
case nazwaklasy:{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 25);
}
później szukasz
Kod php:
public CurWeapon(id)
i dodajesz na końcu
Kod php:
if(klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 25);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
Od razu informuje że to nie ja napisałem! nie mogę podać linku więc kopiuje tutaj treść postu.
Użytkownik Revan131 edytował ten post 22.03.2012 10:24
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych