[ROZWIĄZANE] Nowa informacja w hud
Abko' 21.03.2012
Cześć! Prosiłbym was o pomoc w dodaniu nowej informacji w hud. Teraz hud wygląda tak :
A chcę aby wyglądał tak:
Jak kotś będzie posiadał flagę odpowiedzialną za vip będzie pisać zamiast nie Tak. Teraz czas dla was jak to zrobić ? Z góry dzięki.
Edited by Abko', 21.03.2012 11:32.
[Klasa :Snajper] [Poziom :15(15/150) [Zdrowie :100] [Perk I :buty snajpera(50)] [Perk II: Awp Snajper(10)]
A chcę aby wyglądał tak:
[Klasa :Snajper] [Poziom :15(15/150) [Zdrowie :100] [Perk I :buty snajpera(50)] [Perk II: Awp Snajper(10)] [Vip: Nie]
Jak kotś będzie posiadał flagę odpowiedzialną za vip będzie pisać zamiast nie Tak. Teraz czas dla was jak to zrobić ? Z góry dzięki.
Edited by Abko', 21.03.2012 11:32.
Misiaczek ;c
21.03.2012
get_user_flags(id) & ADMIN_BAN ? Tak : Nie
bodajże coś takiego powinno działać
Abko' 21.03.2012
A dodasz mi ? Sam jak dodaje to coś źle jest.
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; set_hudmessage(0, 0, 0, 0.0, 0.05, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
KariiO
21.03.2012
Try:
edit1@
zmień sobie flagę jak masz na inną vipa
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; set_hudmessage(0, 0, 0, 0.0, 0.05, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]^n[Vip: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]],get_user_flags(id) & ADMIN_BAN ? "Tak" : "Nie"); return PLUGIN_CONTINUE; }
edit1@
zmień sobie flagę jak masz na inną vipa
Abko' 21.03.2012
Dzięki.
To dokładnie gdzie zmieniać tą flagę ???
Bo chcę na flagę : n - custom level B
Edited by Abko', 21.03.2012 19:22.
To dokładnie gdzie zmieniać tą flagę ???
Bo chcę na flagę : n - custom level B
Edited by Abko', 21.03.2012 19:22.
Maniek974
22.03.2012
Zobacz
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
set_hudmessage(0, 0, 0, 0.0, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]^n[Vip: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]],get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Ojciec Dyrektor
23.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL