Włączone AutoBH.
ZuRo
20.03.2012
Witam.
Chciał bym żeby ktoś przerobił plugin autobh który dodałem w załączniku tak że gdy ktoś wchodz na serwer AutoBH jest włączone a gdy nie chce grać na AutoBH pisze /bh i autobh jest wyłączone.
Plugin który podałem działa na odwrót że jeżeli ktoś chce autobh pisze /bh a ja potrzebuję odwrotne działanie.
Proszę o pomoc z góry dzięki.
Chciał bym żeby ktoś przerobił plugin autobh który dodałem w załączniku tak że gdy ktoś wchodz na serwer AutoBH jest włączone a gdy nie chce grać na AutoBH pisze /bh i autobh jest wyłączone.
Plugin który podałem działa na odwrót że jeżeli ktoś chce autobh pisze /bh a ja potrzebuję odwrotne działanie.
Proszę o pomoc z góry dzięki.
Załączone pliki
speedkill
20.03.2012
#include <amxmodx> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground new is_bh[33]; public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza / switch by AmD") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_clcmd("say /bh", "wlacznik_bh"); register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") } public wlacznik_bh(id) { if(is_bh[id]) { is_bh[id] = false; client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wylaczyles auto BH"); } else { is_bh[id] = true; client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wlaczyles auto BH"); } return PLUGIN_HANDLED; } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE if(!is_bh[id]) return PLUGIN_HANDLED; entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE } public client_authorized(id) { is_bh[id] = true; }
speedkill
20.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL