←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Modyfikacja
Włączone AutoBH.

Zablokowany

  • +
  • -
ZuRo - zdjęcie ZuRo 20.03.2012

Witam.

Chciał bym żeby ktoś przerobił plugin autobh który dodałem w załączniku tak że gdy ktoś wchodz na serwer AutoBH jest włączone a gdy nie chce grać na AutoBH pisze /bh i autobh jest wyłączone.

Plugin który podałem działa na odwrót że jeżeli ktoś chce autobh pisze /bh a ja potrzebuję odwrotne działanie.

Proszę o pomoc z góry dzięki.

Załączone pliki

  • Załączony plik  bh.sma   3,09 KB   97 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 20.03.2012


#include <amxmodx>

#include <engine>



#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water

#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground



new is_bh[33];

public plugin_init() {

	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza / switch by AmD")

	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_clcmd("say /bh", "wlacznik_bh");

	register_cvar("bh_enabled", "1")

	register_cvar("bh_autojump", "1")

}

public wlacznik_bh(id)

{

	if(is_bh[id])

	{

		is_bh[id] = false;

		client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wylaczyles auto BH");

	}

	else

	{

		is_bh[id] = true;

		client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wlaczyles auto BH");

	}

	return PLUGIN_HANDLED;

}

public client_PreThink(id) {

	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

		return PLUGIN_CONTINUE

	if(!is_bh[id])

		return PLUGIN_HANDLED;

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping

	

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

		return PLUGIN_CONTINUE

	

	// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)        Make a player jump automatically

	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump

		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		

		if (flags & FL_WATERJUMP)

			return PLUGIN_CONTINUE

		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

			return PLUGIN_CONTINUE

		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

			return PLUGIN_CONTINUE

		

		new Float:velocity[3]

		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		velocity[2] += 250.0

		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}



public client_authorized(id)

{

	is_bh[id] = true;

}
Odpowiedz

  • +
  • -
ZuRo - zdjęcie ZuRo 20.03.2012

Dzięki za pomoc. Do zamknięcia.
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 20.03.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany