←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Nowy Perk

Zablokowany

  • +
  • -
Grzesiek Duda - zdjęcie Grzesiek Duda 20.03.2012

Witam mam prośbę czy ktos mógłby mi stworzyć perk Dualmp5.Posiadam mod który podmienia zwykłe mp5 na duale ale chcialbym bym miec perk.
Perk powinien dodawac DualMp5 i 40 obrażeń z nich.
Mod w załączniku

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Rampage21 - zdjęcie Rampage21 21.03.2012

masz , sprawdź czy działa , w razie problemów pisz (model wrzuć do models/ pod nazwą v_dualmp5.mdl)

Załączone pliki


Użytkownik Energi1 edytował ten post 21.03.2012 15:57
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 07.04.2012

Nie działa wywala błąd screenshot
http://imageshack.us...baddualmp5.png/
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 07.04.2012 20:10
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 11.04.2012

Ref
Odpowiedz

  • +
  • -
Pietras11 - zdjęcie Pietras11 11.04.2012

Nie działa wywala błąd screenshot
http://imageshack.us...baddualmp5.png/

Co Ty do painta ładujesz perk. :P
Użytkownik Pietras11 edytował ten post 11.04.2012 16:32
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 12.04.2012

Zrobiłem SS z gry i pisz na temat a nie
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 13.04.2012

Ref
Odpowiedz

0x. - zdjęcie 0x. 13.04.2012

Wrzuć model tego Twojego MP5 do folderu models/bronie/v_mp5.mdl


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk("Dual MP5", "Dostajesz Dual MP5");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/bronie/v_mp5.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bronie/v_mp5.mdl")
}
}
}

Użytkownik 0x. edytował ten post 13.04.2012 21:31
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 14.04.2012

jak mozesz to zrob od razu +40 dmg z dualów
Odpowiedz

0x. - zdjęcie 0x. 14.04.2012

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init(){register_plugin("name", "1.0", "QTM_Peyote");RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");cod_register_perk("Dual MP5", "Dostajesz Dual MP5");register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");}
public cod_perk_enabled(id){cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);ma_perk[id] = true;}
public cod_perk_disabled(id){cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);ma_perk[id] = false;}
public plugin_precache(){precache_model("models/bronie/v_mp5.mdl");}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bronie/v_mp5.mdl")
}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 40.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



masz.
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 14.04.2012

Dobra tu sie troszke pomyłiles z bronią ktora ma miec 40 dmg wiecej ale to nie problem
Odpowiedz

0x. - zdjęcie 0x. 14.04.2012

No tak, zamień sobie i już będzie działało.
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 14.04.2012

ok thx
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 15.04.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany