[ROZWIĄZANE] Nowy Perk
Grzesiek Duda
20.03.2012
Witam mam prośbę czy ktos mógłby mi stworzyć perk Dualmp5.Posiadam mod który podmienia zwykłe mp5 na duale ale chcialbym bym miec perk.
Perk powinien dodawac DualMp5 i 40 obrażeń z nich.
Mod w załączniku
Perk powinien dodawac DualMp5 i 40 obrażeń z nich.
Mod w załączniku
Attached Files
Rampage21
21.03.2012
masz , sprawdź czy działa , w razie problemów pisz (model wrzuć do models/ pod nazwą v_dualmp5.mdl)
Edited by Energi1, 21.03.2012 15:57.
Attached Files
Edited by Energi1, 21.03.2012 15:57.
ChadaWGW2 07.04.2012
Nie działa wywala błąd
http://imageshack.us...baddualmp5.png/
Edited by ChadaWGW2, 07.04.2012 20:10.
http://imageshack.us...baddualmp5.png/
Edited by ChadaWGW2, 07.04.2012 20:10.
Pietras11
11.04.2012
Co Ty do painta ładujesz perk.Nie działa wywala błąd
http://imageshack.us...baddualmp5.png/
Edited by Pietras11, 11.04.2012 16:32.
0x. 13.04.2012
Wrzuć model tego Twojego MP5 do folderu models/bronie/v_mp5.mdl
Edited by 0x., 13.04.2012 21:31.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk("Dual MP5", "Dostajesz Dual MP5");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/bronie/v_mp5.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bronie/v_mp5.mdl")
}
}
}
Edited by 0x., 13.04.2012 21:31.
0x. 14.04.2012
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init(){register_plugin("name", "1.0", "QTM_Peyote");RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");cod_register_perk("Dual MP5", "Dostajesz Dual MP5");register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");}
public cod_perk_enabled(id){cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);ma_perk[id] = true;}
public cod_perk_disabled(id){cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);ma_perk[id] = false;}
public plugin_precache(){precache_model("models/bronie/v_mp5.mdl");}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bronie/v_mp5.mdl")
}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 40.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
masz.
ChadaWGW2 14.04.2012
Dobra tu sie troszke pomyłiles z bronią ktora ma miec 40 dmg wiecej ale to nie problem
Ojciec Dyrektor
15.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL