←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Nowy Perk

Locked

  • +
  • -
Grzesiek Duda's Photo Grzesiek Duda 20.03.2012

Witam mam prośbę czy ktos mógłby mi stworzyć perk Dualmp5.Posiadam mod który podmienia zwykłe mp5 na duale ale chcialbym bym miec perk.
Perk powinien dodawac DualMp5 i 40 obrażeń z nich.
Mod w załączniku

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Rampage21's Photo Rampage21 21.03.2012

masz , sprawdź czy działa , w razie problemów pisz (model wrzuć do models/ pod nazwą v_dualmp5.mdl)

Attached Files


Edited by Energi1, 21.03.2012 15:57.
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 07.04.2012

Nie działa wywala błąd screenshot
http://imageshack.us...baddualmp5.png/
Edited by ChadaWGW2, 07.04.2012 20:10.
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 11.04.2012

Ref
Quote

  • +
  • -
Pietras11's Photo Pietras11 11.04.2012

Nie działa wywala błąd screenshot
http://imageshack.us...baddualmp5.png/

Co Ty do painta ładujesz perk. :P
Edited by Pietras11, 11.04.2012 16:32.
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 12.04.2012

Zrobiłem SS z gry i pisz na temat a nie
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 13.04.2012

Ref
Quote

0x.'s Photo 0x. 13.04.2012

Wrzuć model tego Twojego MP5 do folderu models/bronie/v_mp5.mdl


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk("Dual MP5", "Dostajesz Dual MP5");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/bronie/v_mp5.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bronie/v_mp5.mdl")
}
}
}

Edited by 0x., 13.04.2012 21:31.
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 14.04.2012

jak mozesz to zrob od razu +40 dmg z dualów
Quote

0x.'s Photo 0x. 14.04.2012

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init(){register_plugin("name", "1.0", "QTM_Peyote");RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");cod_register_perk("Dual MP5", "Dostajesz Dual MP5");register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");}
public cod_perk_enabled(id){cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);ma_perk[id] = true;}
public cod_perk_disabled(id){cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);ma_perk[id] = false;}
public plugin_precache(){precache_model("models/bronie/v_mp5.mdl");}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bronie/v_mp5.mdl")
}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 40.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



masz.
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 14.04.2012

Dobra tu sie troszke pomyłiles z bronią ktora ma miec 40 dmg wiecej ale to nie problem
Quote

0x.'s Photo 0x. 14.04.2012

No tak, zamień sobie i już będzie działało.
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 14.04.2012

ok thx
Quote

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor's Photo Ojciec Dyrektor 15.04.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked