←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeMod
problem ze skillem

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 18.03.2012

witam edytowalem skilla thundershock i dodalem go jako nowego dodalem do skills.ini ale nadal nie dziala gdy patrze pokemona to pisze popsuty skill

skill z electric.inl

public Thunders(id, skill, prop)
 {
    new Float:f_aimvec[3];
    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN);
    get_user_origin(id, origin[id]);
    get_user_origin(id, aim[id], 3);

    if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)            //only change it if they are at least that far away
        aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
    if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)            //only change it if they are at least that far away
        aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
    if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)            //only change it if they are at least that far away
        aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
    else
        aim[id][2] += 40;
    IVecFVec(aim[id], f_aimvec);

    new level = SkillLevel(id, skill) + 20;

    new ent = fm_create_entity("info_target");
    set_pev( ent, pev_classname, "pokemod_ent");
    fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK]);
    fm_entity_set_origin(ent, f_aimvec);
    set_pev( ent, pev_rendermode, 5);
    set_pev( ent, pev_renderamt, 0.0);
    set_pev( ent, pev_owner, id);

    MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,0,0,0,0,0)

    new parm[4];
    parm[0] = ent;
    parm[1] = skill;
    parm[2] = level;
    parm[3] = 1+(level/THUNDERS);
    set_task(0.5,"check_thunders", _, parm, 4 )

    return SKILL_USED
 }
 public check_thunders(parm[])
 {
    new ent = parm[0];
    new skill = parm[1];
    new level = parm[2];
    parm[3]--;

    if( !parm[3] && pev_valid(ent) )
        fm_remove_entity(ent);

    if( !pev_valid(ent) )
        return;

    new id = pev(ent, pev_owner);

    new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3];
    pev(ent, pev_origin, f_shockorigin);
    FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin );
    for( new i=0 ; i<5; i++){
        temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level)
        temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level)
        temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level)
        MakeLine(0,shockorigin,temporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,level,level,0,0,0,0,0)
    }

    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_SPARK);

    skillAoEdamage(id, f_shockorigin, level, 10+level, skill, AOE_NORMAL, _, STATUS_ASLEEP , -1);

    set_task(0.5, "check_thunders", 0, parm, 4);
 }

blędów podczas complikacji nie bylo wiec powinno dzialac ale nie dziala
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 18.03.2012

pomoze ktos bo zalezy mi na czasie
Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 18.03.2012

Dopisałeś go do skills.ini z dobrymi flagami?
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 18.03.2012

dodalem takie flagi jakie ma skill thundershock bo to ten skill edytowalem
Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 18.03.2012

Skoro nie było błędów przy kompilacji, to coś leży po twojej stronie... Sprawdź czy dodałeś do electric.inl tak jak thunder, do skills.ini. Jeśli jednak działać nie będzie, sprawdź wartość max skili, które możliwe że osiągnąłeś. Jak dobrze pamiętam, wartość max skili zmieniało się w custom.inl
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 18.03.2012

mam ustawione na 200 a skili jest okolo 170
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 18.03.2012

A jakieś logi/errory z serwera ?
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 18.03.2012

nic a moze ten skill zle zrobiony? czy jak dla was dobrze wyglada
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 19.03.2012

@@ refresh
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 20.03.2012

@@refresh
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 20.03.2012

pomoze ktos?
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 21.03.2012

a co w nim zmieniałeś ?
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 21.03.2012

zmienilem kolor na czarny i zamiast Status_Paralize dalem Status_ASleep

Radim a moze robisz skille do pokemoda na zamowienie?? jak tak to za ile smsem
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 21.03.2012 18:47
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 22.03.2012

@@refresh
Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 22.03.2012

Jak dobrze pamiętam nie można zrobić czarnego thundera(taka zasada), ale jak uważasz... Bardziej bym ci pomógł na pw, jakbym miał czas.
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 22.03.2012

nie można?? zaraz zmienie kolor i zobacze i dam edita
nie pomoglo
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 22.03.2012 21:22
Odpowiedz

  • +
  • -
P@TrOl - zdjęcie P@TrOl 23.03.2012

pomoze ktos?
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 26.03.2012

Try.
public Thundershock(id, skill, prop)
{
    new Float:f_aimvec[3];
    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN);
    get_user_origin(id, origin[id]);
    get_user_origin(id, aim[id], 3);

    if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)            //only change it if they are at least that far away
    aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
    if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)            //only change it if they are at least that far away
    aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
    if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)            //only change it if they are at least that far away
    aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
    else
    aim[id][2] += 40;
    IVecFVec(aim[id], f_aimvec);

    new level = SkillLevel(id, skill) + 20;

    new ent = fm_create_entity("info_target");
    set_pev( ent, pev_classname, "pokemod_ent");
    fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK]);
    fm_entity_set_origin(ent, f_aimvec);
    set_pev( ent, pev_rendermode, 5);
    set_pev( ent, pev_renderamt, 0.0);
    set_pev( ent, pev_owner, id);

    MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,0,0,0,100,0)

    new parm[4];
    parm[0] = ent;
    parm[1] = skill;
    parm[2] = level;
    parm[3] = 1+(level/THUNDERSHOCKS);
    set_task(0.5,"check_thundershock", _, parm, 4 )

    return SKILL_USED
}
public check_thundershock(parm[])
{
    new ent = parm[0];
    new skill = parm[1];
    new level = parm[2];
    parm[3]--;

    if( !parm[3] && pev_valid(ent) )
    fm_remove_entity(ent);

    if( !pev_valid(ent) )
    return;

    new id = pev(ent, pev_owner);

    new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3];
    pev(ent, pev_origin, f_shockorigin);
    FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin );
    for( new i=0 ; i<5; i++){
        temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level)
        temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level)
        temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level)
        MakeLine(0,shockorigin,temporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,level,level,0,0,0,100,0)
    }

    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_SPARK);

    skillAoEdamage(id, f_shockorigin, level, 10+level, skill, AOE_NORMAL, _, STATUS_ASLEEP);

    set_task(0.5, "check_thundershock", 0, parm, 4);
}

P.S Za sms nie przyjmuje zleceń.
Odpowiedz