problem ze skillem
P@TrOl
18.03.2012
witam edytowalem skilla thundershock i dodalem go jako nowego dodalem do skills.ini ale nadal nie dziala gdy patrze pokemona to pisze popsuty skill
skill z electric.inl
blędów podczas complikacji nie bylo wiec powinno dzialac ale nie dziala
skill z electric.inl
public Thunders(id, skill, prop) { new Float:f_aimvec[3]; poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN); get_user_origin(id, origin[id]); get_user_origin(id, aim[id], 3); if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 ); if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 ); if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 ); else aim[id][2] += 40; IVecFVec(aim[id], f_aimvec); new level = SkillLevel(id, skill) + 20; new ent = fm_create_entity("info_target"); set_pev( ent, pev_classname, "pokemod_ent"); fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK]); fm_entity_set_origin(ent, f_aimvec); set_pev( ent, pev_rendermode, 5); set_pev( ent, pev_renderamt, 0.0); set_pev( ent, pev_owner, id); MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,0,0,0,0,0) new parm[4]; parm[0] = ent; parm[1] = skill; parm[2] = level; parm[3] = 1+(level/THUNDERS); set_task(0.5,"check_thunders", _, parm, 4 ) return SKILL_USED } public check_thunders(parm[]) { new ent = parm[0]; new skill = parm[1]; new level = parm[2]; parm[3]--; if( !parm[3] && pev_valid(ent) ) fm_remove_entity(ent); if( !pev_valid(ent) ) return; new id = pev(ent, pev_owner); new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3]; pev(ent, pev_origin, f_shockorigin); FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin ); for( new i=0 ; i<5; i++){ temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level) temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level) temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level) MakeLine(0,shockorigin,temporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,level,level,0,0,0,0,0) } poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_SPARK); skillAoEdamage(id, f_shockorigin, level, 10+level, skill, AOE_NORMAL, _, STATUS_ASLEEP , -1); set_task(0.5, "check_thunders", 0, parm, 4); }
blędów podczas complikacji nie bylo wiec powinno dzialac ale nie dziala
P@TrOl
18.03.2012
dodalem takie flagi jakie ma skill thundershock bo to ten skill edytowalem
sNH.
18.03.2012
Skoro nie było błędów przy kompilacji, to coś leży po twojej stronie... Sprawdź czy dodałeś do electric.inl tak jak thunder, do skills.ini. Jeśli jednak działać nie będzie, sprawdź wartość max skili, które możliwe że osiągnąłeś. Jak dobrze pamiętam, wartość max skili zmieniało się w custom.inl
P@TrOl
21.03.2012
zmienilem kolor na czarny i zamiast Status_Paralize dalem Status_ASleep
Radim a moze robisz skille do pokemoda na zamowienie?? jak tak to za ile smsem
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 21.03.2012 18:47
Radim a moze robisz skille do pokemoda na zamowienie?? jak tak to za ile smsem
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 21.03.2012 18:47
sNH.
22.03.2012
Jak dobrze pamiętam nie można zrobić czarnego thundera(taka zasada), ale jak uważasz... Bardziej bym ci pomógł na pw, jakbym miał czas.
P@TrOl
22.03.2012
nie można?? zaraz zmienie kolor i zobacze i dam edita
nie pomoglo
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 22.03.2012 21:22
nie pomoglo
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 22.03.2012 21:22
radim
26.03.2012
Try.
P.S Za sms nie przyjmuje zleceń.
public Thundershock(id, skill, prop) { new Float:f_aimvec[3]; poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN); get_user_origin(id, origin[id]); get_user_origin(id, aim[id], 3); if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 ); if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 ); if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 ); else aim[id][2] += 40; IVecFVec(aim[id], f_aimvec); new level = SkillLevel(id, skill) + 20; new ent = fm_create_entity("info_target"); set_pev( ent, pev_classname, "pokemod_ent"); fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK]); fm_entity_set_origin(ent, f_aimvec); set_pev( ent, pev_rendermode, 5); set_pev( ent, pev_renderamt, 0.0); set_pev( ent, pev_owner, id); MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,0,0,0,100,0) new parm[4]; parm[0] = ent; parm[1] = skill; parm[2] = level; parm[3] = 1+(level/THUNDERSHOCKS); set_task(0.5,"check_thundershock", _, parm, 4 ) return SKILL_USED } public check_thundershock(parm[]) { new ent = parm[0]; new skill = parm[1]; new level = parm[2]; parm[3]--; if( !parm[3] && pev_valid(ent) ) fm_remove_entity(ent); if( !pev_valid(ent) ) return; new id = pev(ent, pev_owner); new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3]; pev(ent, pev_origin, f_shockorigin); FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin ); for( new i=0 ; i<5; i++){ temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level) temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level) temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level) MakeLine(0,shockorigin,temporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,level,level,0,0,0,100,0) } poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_SPARK); skillAoEdamage(id, f_shockorigin, level, 10+level, skill, AOE_NORMAL, _, STATUS_ASLEEP); set_task(0.5, "check_thundershock", 0, parm, 4); }
P.S Za sms nie przyjmuje zleceń.