Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kilka perków i klasa ninja
#1
Napisano 17.03.2012 22:34
Mroczne Kule - Zadajesz 15% wiecej obrazen. Masz 1/15 szansy na zabranie przeciwnikowi 100 expa.
Pociski Oslabiajace - Masz 1/3 ze gdy zaatakujesz wroga, zostaje oslabiony i jego predkosc zostaje zmiejszona
Fart Strzelca - Masz 1/1-3 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18 + dostaje usp ct, tt dostaje glocka
Ksiega Expa - Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 200 doswiadczenia
Maksymalne skupienie - Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 50 expa
Marzenie komandosa - Dostajesz M4a1 + 25% obrażeń z niej
Moc Obalajaca - Zadajesz 40 obrazen wiecej ale tracisz 50 HP
Peleryna Kucacza - Podczas kucania z nozem jestes slabo widoczny
Tajemnica Hajta - Natychmiastowe zabicie z HE
I proszę naprawic klase ninja bo widac klase codclass_ninja.sma 2,3 KB 61 Ilość pobrań
codclass_ninja.amxx
#2
Napisano 17.03.2012 22:44
Peleryna Kucacza - Podczas kucania z nozem jestes slabo widoczny
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#3
Napisano 17.03.2012 22:46
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Niewidoczny, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza [PPM] ( posiada tylko noz )";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
#4
Napisano 17.03.2012 22:47
Moc Obalajaca - Zadajesz 40 obrazen wiecej ale tracisz 50 HP
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#5
Napisano 17.03.2012 23:09
#6
Napisano 17.03.2012 23:14
Ksiega Expa - Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 200 doswiadczenia
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#7
Napisano 17.03.2012 23:16
#8
Napisano 17.03.2012 23:21
ps
edytowałem to z perku petoya ( on chyba wie co pisze i co wrzuca ) wina musi być po twojej stronie ewentualnie odblokuj moduły w modules.ini m.in usuń wszystkiemocobalajaca.sma nie dziala, zabiera 100 hp i nie zabiera dodatkowo 40 dmg
;
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#9
Napisano 18.03.2012 18:48
#10
Napisano 18.03.2012 18:55
Załączone pliki
#11
Napisano 18.03.2012 20:46
#12
Napisano 18.03.2012 20:56
Załączone pliki
#13
Napisano 18.03.2012 21:04
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#14
Napisano 18.03.2012 22:22
Mroczne Kule - Zadajesz 15% wiecej obrazen. Masz 1/15 szansy na zabranie przeciwnikowi 100 expa.
Pociski Oslabiajace - Masz 1/3 ze gdy zaatakujesz wroga, zostaje oslabiony i jego predkosc zostaje zmiejszona
Fart Strzelca - Masz 1/1-3 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18 + dostaje usp ct, tt dostaje glocka
Marzenie komandosa - Dostajesz M4a1 + 25% obrażeń z niej
Tajemnice kobry - Posiadasz 1/3 na zatrucie przeciwnika
Buty Usaina Bolta - Dostajesz 50 kondycji
Zestaw Snajperski - 1/1 z AWP oraz 1/2 z Deagla
@ edit
ninja jest niewidzialna ale jak sie ja uderze to jest widoczna
Użytkownik JuNgl3 edytował ten post 18.03.2012 22:22
#15
Napisano 19.03.2012 17:21
#16
Napisano 19.03.2012 17:30
Buty Usaina Bolta - Dostajesz 50 kondycji
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#17
Napisano 21.03.2012 08:02
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Niewidoczny, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza [PPM] ( posiada tylko noz )";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Masz jeszcze jedną dla pewności
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Niewidoczny, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza [PPM] ( posiada tylko noz )";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
#18
Napisano 21.03.2012 13:51
Ta. Tylko ta jeszcze jedna ma niewidzialność na nożu a on chciał cały czasMasz jeszcze jedną dla pewności
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#19
Napisano 22.03.2012 19:49
@edit, klasa ninja nadal jest widoczna jak sie ja uderzy
#20
Napisano 23.03.2012 00:27
Zestaw Snajperski - 1/1 z AWP oraz 1/2 z Deagla
Fart Strzelca - Masz 1/1-3 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18 + dostaje usp ct, tt dostaje glocka
Załączone pliki
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych