Proszę o perki do nowego cod moda a mianowicie:
1
Eagle Eye
Opis: Widzisz wszystkich nie widzialnych graczy i +15 dmg.
2
Nano Szkielet
Opis: Masz 5 hp i jestes prawie nie widoczny.
3
Amfetamina
opis: Za każdego fraga dostajesz 100hp.
4
Trampki
opis: Dostajesz 500 punktów w kondycje.
5
Big HP
opis: Dostajesz 500 punktów w hp.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Proszę o perki.
Temat rozp. XeX, 16.03.2012 16:21
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.03.2012 16:21
#2
Napisano 16.03.2012 18:26
Proszę o jak najszybszą pomoc. daje +.
#3
Napisano 16.03.2012 18:38
1. Trampki
2. Big HP
3. Amfetamin
4. NanoSzkielet
5. EagleEye
Następnym razem weź się sam do roboty bo dłużej zeszło mi pisanie posta niż tworzenie a raczej edycja istniejących itemów według Twojego widzimisie ; )
Komenda "sv_mózg 1"
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Trampki"; new const perk_desc[] = "Dostajesz +500 kondycji"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+500); } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-500); }
2. Big HP
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Big HP"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 500 Zdrowia"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+500); } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-500); }
3. Amfetamin
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Amfetamin"; new const opis[] = "Za kazdego fraga dostajesz 100 HP"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Death() { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; new cur_health = get_user_health(attacker); new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker); new new_health = cur_health+50<max_health? cur_health+100: max_health; set_user_health(attacker, new_health); return PLUGIN_CONTINUE; }
4. NanoSzkielet
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "NanoSzkielet"; new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 5 hp"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_perk[id] = false; } public ResetHUD(id) { if(ma_perk[id]) set_task(0.5, "UstawStalker", id) } public UstawStalker(id) { if(is_user_connected(id)) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20); set_user_health(id, 5); } }
5. EagleEye
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Eagle Eye"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych zadajesz 20% wiecej obrazen"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.2, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Następnym razem weź się sam do roboty bo dłużej zeszło mi pisanie posta niż tworzenie a raczej edycja istniejących itemów według Twojego widzimisie ; )
Komenda "sv_mózg 1"
Użytkownik Angel of Death edytował ten post 16.03.2012 18:52
#5
Napisano 17.03.2012 10:30
dzięki za pomoc ale ja proszę o pliki amxx i sma tak jak to zrobił Ryd3r.
Ale i tak macie po plusie. Czekam na Amfetamine, Eagle Eye, Nano Szkielet.
Ale i tak macie po plusie. Czekam na Amfetamine, Eagle Eye, Nano Szkielet.
#6
Napisano 17.03.2012 10:37
trzymaj
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#7
Napisano 17.03.2012 10:56
dzięki za pomoc Blood Man masz +. Proszę o zamkniecie tematu.
#8
Napisano 17.03.2012 12:52
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych