public Damage pytanie
pfkers 15.03.2012
Witam mam pewne pytanie...
czy w tym kodzie chodzi ze jezeli osoba zabierze wiecej niz 20dmg dostaje expa ?
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
czy w tym kodzie chodzi ze jezeli osoba zabierze wiecej niz 20dmg dostaje expa ?
Droso
15.03.2012
Takie rzeczy to w TakeDamage raczej.
ale tak to powinno zadziałać.
damage-=20;
po co to ? zmniejszasz dmg?
ale tak to powinno zadziałać.
damage-=20;
po co to ? zmniejszasz dmg?
Goliath
15.03.2012
Tak. Za każde zadane 20 punktów obrażeń, gracz dostanie 1 punkt doświadczenia.czy w tym kodzie chodzi ze jezeli osoba zabierze wiecej niz 20dmg dostaje expa ?
To nie zmniejsza obrażeń, tylko zmniejsza wartość zmiennej damage (rzeczywiste obrażenia się nie zmieniają). Po co? Po to, żeby pętla wykonująca czynność, o której napisałem wyżej, działała prawidłowo.po co to ? zmniejszasz dmg?
Jak się nazwać
15.03.2012
UP no chyba sobie żartujecie, damage służy jako zmienna, nie ma nigdzie hamsetparam czy jakoś tak, np jeśli zdałeś 40 dmg to pętla trwa 2 razy czyli dostanie 2 expa, jak zmienisz na += nieskończona pętla + crashe + 200 lvl w sekundę
Ojciec Dyrektor
19.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL