Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wymuszanie celownika AWP oraz Scout'a
#1
Napisano 14.03.2012 17:58
Mianowicie chodzi o plugin który zabrania używania celownika dla (głównie) AWP oraz Scout'a. Chodzi mi o kwestię podmieniania modeli, Byłaby jakaś możliwość wymuszenia używania standardowego modelu ?? Jeśli nie, to może dałoby radę napisać plugin i dodać do niego standardowy model celownika (czyli jego brak) który pobierałby się przy wchodzeniu na serwer i byłby wymuszany jako standardowy na owym serwerze ?? A może jeszcze coś innego ?? Chyba każdy rozumie o co mi chodzi. Macie jakieś pomysły ??
#2
Napisano 14.03.2012 18:37
możesz też zmienić nazwę standardowego modelu na jakaś swoją własną , wymuszać identyczność plików na serwerze i u gracza ( tak aby nie można było podmienić ) i ustawiać go zamiast standardowego modelu
#3
Napisano 14.03.2012 21:53
możesz też zmienić nazwę standardowego modelu na jakaś swoją własną , wymuszać identyczność plików na serwerze i u gracza ( tak aby nie można było podmienić ) i ustawiać go zamiast standardowego modelu
No mniej więcej o to mi chodzi (o ile dobrze zrozumiałem), ale jak to niby zrobić ??
#4
Napisano 15.03.2012 00:11
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "forma"
new const model_view[] = "models/i/v_awp.mdl";
new const model_player[] = "models/i/p_awp.mdl";
new const model_world[] = "models/i/w_awp.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel");
register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}
public event_MDL(id)
{
if(read_data(2) == CSW_AWP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world)
}
else return FMRES_IGNORED;
return FMRES_IGNORED;
}
public fw_SetModel(ent,const model[])
{
for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
{
{
if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
if(equali(model,model_world))
{
engfunc(EngFunc_SetModel,ent,model_view);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache(){
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world)
}
#5
Napisano 15.03.2012 10:44
#6
Napisano 15.03.2012 14:14
models/i/, musisz wgrać tam p_awp.mdl,v_awp.mdl,w_awp.mdl
Plugin zmienia model awp na ten w folderze i/, sprawdza podczas zmiany broni czy ta broń to awp jeśli tak to podmienia.
If you can dream it, you can do it.
#7
Napisano 15.03.2012 14:49
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#8
Napisano 15.03.2012 15:26
#9
Napisano 15.03.2012 16:52
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "model" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "forma" new const model_view[] = "models/i/v_awp.mdl"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1") } public event_MDL(id){ if(read_data(2) == CSW_AWP){ set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view); } } public plugin_precache(){ engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view); force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view ); }
#10
Napisano 15.03.2012 17:29
Odpowiada to za bron leżącą na ziemi , broń w ręce i model pierwszoosobowyMożna wiedzieć czemu akurat trzy modele, skoro chodzi o podmianę tylko jednego celownika ?? Jeśli to modele lunety, to można je usunąć - one mnie nie interesują. Chodzi tylko o główny model celownika (bez przybliżenia).
Plugin @up działa na jednym modelu.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#11
Napisano 15.03.2012 18:46
Plugin @up działa na jednym modelu
bo celownik jest tylko w jednym modelu w reszta modeli jest identyczna jak domyslne
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Napisano 15.03.2012 19:59
Dodatkowo prosiłbym jeszcze o dodanie do tego Scout'a...
Użytkownik glutex edytował ten post 15.03.2012 20:28
#13
Napisano 16.03.2012 15:56
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "forma"
new const model_view[] = "models/i/v_awp.mdl";
newconst model_view2[]="models/i/v_scout.mdl";
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}
public event_MDL(id){
if(read_data(2) == CSW_AWP){
set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
}
if(read_data(2) == CSW_SCOUT){
set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view2);
}
}
public plugin_precache(){
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view);
force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view );
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view2);
force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view2 );
}
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#14
Napisano 16.03.2012 16:07
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "model" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "forma" new const model_view[] = "models/i/v_awp.mdl"; new const model_view2[]="models/i/v_scout.mdl"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1") } public event_MDL(id){ if(read_data(2) == CSW_AWP){ set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view); } else if(read_data(2) == CSW_SCOUT){ set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view2); } } public plugin_precache(){ engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view); force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view ); engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view2); force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view2 ); }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych