Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jak zrobić 1/na ileś z He


  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SpeedEnd

    Początkujący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:DALeko
Offline

Napisano 14.03.2012 10:35

Siemka mam pytanie jak zrobić 1/ileś z He ? w klasa (robie je tu na generatorze klas ) pomóżcie !?

Za pomoc dostaniesz 2 +

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Zwola47

    Życzliwy

  • Użytkownik

  • Reputacja: -4
    Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrowiec Sw
Offline

Napisano 14.03.2012 12:51

W generatorze klas na tym forum po prostu po lewej stronie, zjedź w dół i tam masz 1/x z broni, he .
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2 035
    Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.03.2012 13:14

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

To przeczy samemu sobie, skoro obrażenia są od granatu, to broń jest granatem, więc nie powinno się pobierać broni, którą aktualnie trzyma atakujący, przecież po rzuceniu HE będzie zapewne trzymał inną broń.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

  • Reputacja: 111
    Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 14.03.2012 17:06

Sry poprawiam :D
1.W include dodajesz:
#include <hamsandwich>
2.Pod includami dodajesz:
#define DMG_HE (1<<24)
3.Do plugin_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
4.Na koniec sma dodajesz:


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Jeśli chcesz zmienić szansę natychmiastowego zabicia w miejsce 2 wstawiasz swoją liczbę:
if(damagebits & DMG_HE && !random(2))


Jak ktoś może to niech usunie poprzedni post bo nie mogę edytowac

Tak jest dobrze ? Nie jestem pewien nie testowałem

Użytkownik Trikolo edytował ten post 14.03.2012 17:06


#5 SpeedEnd

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:DALeko
Offline

Napisano 16.03.2012 13:25

Kurcze :/ teraz nie wiem które działa ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 1 237
    Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.03.2012 18:53

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 113
    Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 16.03.2012 19:03

1.W include dodajesz:

#include <hamsandwich>

2.Pod includami dodajesz:

#define DMG_HE (1<<24)

3.Do plugin_init dodajesz:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

4.Na koniec sma dodajesz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
				if(!is_user_connected(idattacker))
								return HAM_IGNORED;
				
				if(!ma_klase[idattacker])
								return HAM_IGNORED;
				
				if(damagebits & DMG_HE && random_num(1,2) == 1)
				{		
								cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				}
				
				return HAM_IGNORED;
}


Wałkowane 1000 razy... random_num(1,2) == 1) <--- tu zmieniasz szanse na natychmiastowe zabicie, aktulnie 1/2
  • +
  • -
  • 0




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!