Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobić 1/na ileś z He
Temat rozp. SpeedEnd, 14.03.2012 10:35
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.03.2012 10:35
Siemka mam pytanie jak zrobić 1/ileś z He ? w klasa (robie je tu na generatorze klas ) pomóżcie !?
Za pomoc dostaniesz 2 +
Pozdrawiam
Za pomoc dostaniesz 2 +
Pozdrawiam
#2
Napisano 14.03.2012 12:51
W generatorze klas na tym forum po prostu po lewej stronie, zjedź w dół i tam masz 1/x z broni, he .
#3
Napisano 14.03.2012 13:14
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
To przeczy samemu sobie, skoro obrażenia są od granatu, to broń jest granatem, więc nie powinno się pobierać broni, którą aktualnie trzyma atakujący, przecież po rzuceniu HE będzie zapewne trzymał inną broń.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 14.03.2012 17:06
Sry poprawiam
1.W include dodajesz:
Jeśli chcesz zmienić szansę natychmiastowego zabicia w miejsce 2 wstawiasz swoją liczbę:
Jak ktoś może to niech usunie poprzedni post bo nie mogę edytowac
Tak jest dobrze ? Nie jestem pewien nie testowałem
1.W include dodajesz:
#include <hamsandwich>2.Pod includami dodajesz:
#define DMG_HE (1<<24)3.Do plugin_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");4.Na koniec sma dodajesz:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jeśli chcesz zmienić szansę natychmiastowego zabicia w miejsce 2 wstawiasz swoją liczbę:
if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
Jak ktoś może to niech usunie poprzedni post bo nie mogę edytowac
Tak jest dobrze ? Nie jestem pewien nie testowałem
Użytkownik Trikolo edytował ten post 14.03.2012 17:06
#5
Napisano 16.03.2012 13:25
Kurcze teraz nie wiem które działa ?
#7
Napisano 16.03.2012 19:03
1.W include dodajesz:
#include <hamsandwich>
2.Pod includami dodajesz:
3.Do plugin_init dodajesz:
4.Na koniec sma dodajesz:
Wałkowane 1000 razy... random_num(1,2) == 1) <--- tu zmieniasz szanse na natychmiastowe zabicie, aktulnie 1/2
#include <hamsandwich>
2.Pod includami dodajesz:
#define DMG_HE (1<<24)
3.Do plugin_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
4.Na koniec sma dodajesz:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HE && random_num(1,2) == 1) { cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Wałkowane 1000 razy... random_num(1,2) == 1) <--- tu zmieniasz szanse na natychmiastowe zabicie, aktulnie 1/2
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych