Nie wie ktoś gdzie jest błąd?
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new Invi[60]
new dmg[60];
new grawi[60]
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia min,rakiet)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza szybkosc)", kondycja_gracza[id]);
format(dmg, 59, "DMG: \r%i \y(Zwieksza DMG)", player_dmgx[id]);
format(grawi, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejszenie grawitacji)", player_grav[id]);
format(Invi, 59, "Niewidzialnosc: \r%i \y(Dodaje niewidke)", Invi[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, Invi);
menu_additem(menu, dmg);
menu_additem(menu, grawi);
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Niewidzialnosc");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Damage");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Grawite");
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<3500)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<3500)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<3500)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<3900)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(Invi[id]<200)
Invi[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
}
case 5:
{
if(player_dmgx[id]<900)
player_dmgx[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom DMG osiagniety");
}
case 6:
{
if(player_grav[id]<500)
player_grav[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom Grawitacji osiagniety");
}
case 7:
{
if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 3500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=3500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 3500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 8:
{
if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 3500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
punkty_gracza[id]=3500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 3500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 9:
{
if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 3500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=3500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 3500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 10:
{
if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 3900 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=3900-kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] = 3900;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 11:
{
if (Invi[id]+punkty_gracza[id] > 200 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=200-Invi[id];
Invi[id] = 200;
}
else
{
Invi[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 12:
{
if (player_dmgx[id]+punkty_gracza[id] > 900 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom damage osiagniety");
punkty_gracza[id]=900-player_dmgx[id];
player_dmgx[id] = 900;
}
else
{
player_dmgx[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 13:
{
if (player_grav[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom grawitacji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-player_grav[id];
player_grav[id] = 500;
}
else
{
player_grav[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
}
punkty_gracza[id]--;
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}