←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Bug klasy

Zablokowany

daw-k - zdjęcie daw-k 13.03.2012

Mam taki bug jak ktos wybierze klase to mu pisze, że klasa premium nie mozesz jej użyc, ale grawitacje sie zmieniejsza osoba jest mniej widzialna i ma to 1/1 z kosy proszę o przerobienie jej w jakiś sposób daje "+"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja (Premium)";
new const opis[] = "Mniej widzialna, mniejsza grawitacja, 1/1 nóż";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik daw-k edytował ten post 13.03.2012 08:32
Odpowiedz

  • +
  • -
Enson - zdjęcie Enson 13.03.2012

hmm sprawdz to

Załączone pliki

  • Załączony plik  ninja.sma   1,62 KB   7 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 13.03.2012

zamień to
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


na to

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
else
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Enson - zdjęcie Enson 13.03.2012

Hubert, przeczytaj dokladnie co ty napisales ;x
jak juz to po else trzeba dac otwarcie klamry zeby tyczylo sie calosci danych umiejetnosci klasy
czyli powinno byc tak:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
return COD_CONTINUE;
}


bo w tym co ty dales to odnosi sie to else tylko do tego:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 13.03.2012

A po co else? Tak będzie dobrze
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
Odpowiedz

daw-k - zdjęcie daw-k 13.03.2012

Zaraz sprawdze, ale macie wszyscy po "+"
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 16.03.2012

właśnie wystarczy tak:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}



[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
sebul (17.03.2012 01:26):
Czym to się różni od kodu dwa posty wyżej? :o

Użytkownik benio101 edytował ten post 07.12.2012 22:00
Odpowiedz
Zablokowany