Bug klasy
daw-k 13.03.2012
Mam taki bug jak ktos wybierze klase to mu pisze, że klasa premium nie mozesz jej użyc, ale grawitacje sie zmieniejsza osoba jest mniej widzialna i ma to 1/1 z kosy proszę o przerobienie jej w jakiś sposób daje "+"
Użytkownik daw-k edytował ten post 13.03.2012 08:32
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Ninja (Premium)"; new const opis[] = "Mniej widzialna, mniejsza grawitacja, 1/1 nóż"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik daw-k edytował ten post 13.03.2012 08:32
Droso
13.03.2012
zamień to
na to
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }
na to
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }
Enson
13.03.2012
Hubert, przeczytaj dokladnie co ty napisales ;x
jak juz to po else trzeba dac otwarcie klamry zeby tyczylo sie calosci danych umiejetnosci klasy
czyli powinno byc tak:
bo w tym co ty dales to odnosi sie to else tylko do tego:
jak juz to po else trzeba dac otwarcie klamry zeby tyczylo sie calosci danych umiejetnosci klasy
czyli powinno byc tak:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
return COD_CONTINUE;
}
bo w tym co ty dales to odnosi sie to else tylko do tego:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
sebul
13.03.2012
A po co else? Tak będzie dobrze
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Bloody_
16.03.2012
właśnie wystarczy tak:
[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
Użytkownik benio101 edytował ten post 07.12.2012 22:00