Niewidzialnosc znika po killu
pfkers 12.03.2012
Tak jak w temacie.. mam klase na cod mod ktora jest nie widzialna.. lecz czasami jak zabije kogos to ja widac.. jak sie pozbyc tego bugu ??
pfkers 13.03.2012
CurWeapon
Death
TakeDamage
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; return PLUGIN_CONTINUE; }
Death
public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(attacker); new zdrowie = get_user_health(attacker); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) { wytrzymalosc_itemu[id]-=5; } if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) { ColorChat(id,GREEN," Item ma jeszcze^x03 %i^x01 wytrzymalosci.", wytrzymalosc_itemu[id]); } else { ColorChat(id,GREEN," Item^x03 %s^x01, zostal rozwalony !", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); UsunPrzedmiot(id); } } if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_doswiadczenie = 0; new nowe_doswiadczenies = 0; nowe_doswiadczenies += doswiadczenie_za_killa; nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; if(klasa_gracza[id] == Nieumarly && klasa_gracza[attacker] != Nieumarly) nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2; if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker]; if(klasa_gracza[attacker] == Nieumarly || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]); set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); } if(klasa_gracza[attacker] == Pierwotnik) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+5<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+5: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); } #if defined BOTY if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0) WyrzucPrzedmiot(id); #endif if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 4) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); } set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "Za zabicie wroga dostales:^nExp: +%i^nItem: %s", nowe_doswiadczenie, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; if(quest_gracza[attacker] != -1) { if(klasa_gracza[id] == questy[quest_gracza[attacker]][2]) { ile_juz[attacker]++; zapisz_aktualny_quest(attacker) } if(ile_juz[attacker] == questy[quest_gracza[attacker]][1]) { client_print(attacker,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[attacker]],questy[quest_gracza[attacker]][3]) zapisz_questa(attacker,quest_gracza[attacker]) doswiadczenie_gracza[attacker] += questy[quest_gracza[attacker]][3]; quest_gracza[attacker] = -1; zapisz_aktualny_quest(attacker) } else { client_print(attacker,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[attacker],questy[quest_gracza[attacker]][1],questy_zabil[quest_gracza[attacker]]) } } } SprawdzPoziom(attacker); SprawdzMonety(attacker); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES); return PLUGIN_CONTINUE; }
TakeDamage
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker]) return HAM_IGNORED; new health = get_user_health(this); new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(health < 2) return HAM_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(wytrzymalosc_gracza[this]>0) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3) damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this)) damage*=2.0; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8) damage+=50; if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE) { if(klasa_gracza[idattacker] == Nieumarly) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Pierwotnik && random(4) == 1)) damage = float(health); } if (weapon == CSW_KNIFE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Widmo && random(3) == 1)) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 3 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && random(2) == 1) damage = float(health); } if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
Droso
13.03.2012
Dodaj w CurWeapon
if'y
X_KLASA- wpisz klase która ma niewidzialność
XX_NIEWIDKA - wpisz ile ma miec niewidzialności.
Dodaj tyle ifów ile klas.
Czyli np.
if'y
If(klasa_gracza[id] == X_KLASA) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, XX_NIEWIDKA);
X_KLASA- wpisz klase która ma niewidzialność
XX_NIEWIDKA - wpisz ile ma miec niewidzialności.
Dodaj tyle ifów ile klas.
Czyli np.
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; If(klasa_gracza[id] == Ninja) // np. 1 klasa z niewidzalnoscia set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 65); If(klasa_gracza[id] == Stalker) //.2 klasa z niewidzalnoscia set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30); return PLUGIN_CONTINUE; }Jak nie dasz rady to podeśli PW .sma
pfkers 15.03.2012
sadze ze to nic nie pomoglo poniewaz kumpel mnie zabil i bylo widac jak cialo lezy na ziemi..a zas za drugim razem cialo jest nie widzialne.. nie mam 100% pewnosci czy po killu to by sie pojawialo. ale wczesniej tak mialem za jak mnie zabili to bylo widac cialo i jak ja kogos zabilem to tez czasem mnie bylo widac.. moze inny jakis sposob
pfkers 17.03.2012
odswiezam.. sposob huberta nic nie dal.. nadal wystepuj bug.. ktos ma inny sposob
Ojciec Dyrektor
19.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL