←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Samobojc...

Zablokowany

  • +
  • -
Rahmir - zdjęcie Rahmir 11.03.2012

Potrzebuje klasę "Samobojce" jak sama nazwa wskazuje będzie to klasa która po kliknieciu "E" wybucha.

Klasa : Samobojca
Bronie : Gail
Opis: Po kliknieciu E wybucha, malo hp, szybka.
Hp: 70
Inta: 10
wyt : 10
kondy :30
Odpowiedz

  • +
  • -
fbang - zdjęcie fbang 12.03.2012

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Samobojca";
new const opis[] = "Jak nacisnie E to wybucha";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klasa[33];
new sprite_blast,
sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klasa[id])
Eksploduj(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ma_klasa[id])
{
Eksploduj(id)
}
}

public Eksploduj(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klasa[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klasa[id] = false;

}


Użytkownik fbang edytował ten post 12.03.2012 00:09
Odpowiedz

  • +
  • -
Enson - zdjęcie Enson 12.03.2012

usun z tamtad to:
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klasa[id])
Eksploduj(id);
}

bo tak jak ty zrobiles to bedzie wybuchal po smierci + wybuchal przy uzyciu E :P a on chcial tylko przy uzyciu E
Odpowiedz

  • +
  • -
Rahmir - zdjęcie Rahmir 13.03.2012

Dzięki wielkie :*. Idzie plusik dla obu Panów.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 13.03.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany