←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
[ROZWIĄZANE] Nie zamyka Menu Sklepu

Zablokowany

pfkers - zdjęcie pfkers 08.03.2012

Witam.. mam pewien problem.. bo zakupie danej rzeczy nie zamyka sie menu ;/ tzreba naciskac 0 a to troche przeszkadza w grze.. moze ktos zrobic ze jak sie kupi to sklep od razu sie zamyka..

public Sklep(id)
{
if (get_user_team (id) == 2)
{
new menu = menu_create("\wSklepik", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "\wMiejscowa Apteczka [\rLeczy +50 HP\w] Koszt: \y1 Moneta");
menu_additem(menu, "\wPierwsza Pomoc [\rLeczy +100 HP\w] Koszt: \y2 Monety");
menu_additem(menu, "\wModul Grawitacyjny [\rWyzszy Skok\w] Koszt: \y1 Moneta");
menu_additem(menu, "\wDodatkowa Kasa [\rKup 5000$\w] Koszt: \y1 Moneta");
menu_additem(menu, "\wSpory Szmal [\rKup 16000$\w] Koszt: \y2 Monety");
menu_additem(menu, "\wZapasowe Ammo [\rAmmo Do Broni\w] Koszt: \y2 Monety");
menu_display(id, menu);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk cod_mod/select");

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
menu_display(id, menu);

new kasa = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Masz maxymalna ilosc HP");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(apteczka[id] < 1)
{
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Zakupiles:^x03 Miejscowa Apteczke");
apteczka[id]++
}
else if(apteczka[id] == 1)
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] ^x03 Miejscowa Apteczke mozesz kupic raz na runde");
}
case 1:
{
new koszt = 2;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Masz maxymalna ilosc HP");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(pomoc[id] < 1)
{
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Zakupiles:^x03 Pierwsza Pomoc");
pomoc[id]++
}
else if(pomoc[id] == 1)
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] ^x03 Pierwsza Pomoc mozesz kupic raz na runde");
}
case 2:
{
new koszt = 1;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(modul[id] < 1)
{
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.50);
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Zakupiles:^x03 Modul Grawitacyjny");
modul[id]++
}
else if(modul[id] == 1)
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] ^x03 Modul mozesz kupic raz na runde");

}
case 3:
{
new koszt = 1;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(kasiora[id] < 1)
{
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
cs_set_user_money(id, kasa + 5000)
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Zakupiles:^x03 Dodatkowa Kase 5000$");
kasiora[id]++
}
else if(kasiora[id] == 1)
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] ^x03 Dodatkowa Kase mozesz kupic raz na runde");
}

case 4:
{
new koszt = 2;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(szmal[id] < 1)
{
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
cs_set_user_money(id, kasa + 16000)
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Zakupiles:^x03 Niezly Szmal 16000$");
szmal[id]++
}
else if(szmal[id] == 1)
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] ^x03 Niezly Szmal mozesz kupic raz na runde");
}
case 5:
{
new koszt = 2;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
ColorChat(id,GREEN,"^x01 |^x04 Shop^x01] Zakupiles:^x03 Zapasowe Ammo");
}

}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}



i prosilbym o napisanie na dole co trzeba zrobic aby wlasnie te menu znikalo.. bo probowalem na wiele sposobow ale nie wychodzilo
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 08.03.2012

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_HANDLED;
}
menu_display(id, menu);
na
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 08.03.2012

no wlasnie... dzięki wielkie.. // do zamkniecia
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 08.03.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany