Nazwa modelu to neo.
Drugi problem był taki że jak zmieniłem modele broni to nóż,deagle i xm1014, modele nóż i deagle działają nie zmienił się natomiast xm1014 po wejściu na serwer postać w ogóle nie ma tej broni, jak jest możliwość to proszę o dodanie jeszcze tej broni tak żeby była widoczna, modele to w_xm.mdl, p_xm.mdl i v_xm.mdl.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Neo";
new const opis[] = "Odbija pociski na nozu, na 1/7 z mx 1014, 1/5 z deagla i 1/3 z noza, 3 podskoki,wlasny model kosy i deagle";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 75;
new const wytrzymalosc = 50;
new skoki[33];new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NewaX");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Platinum");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Neo (Bogowie)].")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id,"neo");
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}public plugin_precache()
{
precache_model("models/neo/v_bakknife.mdl");
precache_model("models/neo/v_oakley_deagl.mdl");
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/neo/v_bakknife.mdl");
}
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/neo/v_oakley_deagl.mdl");
}
}
}
Użytkownik Bols^ edytował ten post 08.03.2012 13:01