Jak zablokować jej bronie?
PAKOV9 07.03.2012
Witam.
Na swoim cod modzie umożliwiłem kupno i podnoszenie broni.
Następnie zrobiłem klasę ninja która powinna mieć tylko nóż ale przez to ,że kupno broni jest możliwe może ona mieć każda broń
Czy ktoś mógłby ją przerobić tak by nie mogła mieć innej broni niż nóż?
Tu macie sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Jest slabo widoczna posiada tylko noz i mniejsza grawitacje";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
Proszę o pomoc
Enson
07.03.2012
lap
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Jest slabo widoczna posiada tylko noz i mniejsza grawitacje";
new const bronie = (1<<CSW_C4);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("CurWeapon", "model_broni", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
PAKOV9 07.03.2012
Da się jeszcze innaczej je zablokować?
Bo te sposoby nie działają ;/
#EDIT
Już se poradziłem dzięki za pomoc
Wielkie dzięki dla Majster VVirus i dla Enson ;D
Jak by ktoś jeszcze miał z tym problem to wystarczy:
Dodać:
Następnie do public plugin_init dodać:
I na końcu sma klasy dodać:
Użytkownik PAKOV9 edytował ten post 07.03.2012 23:10
Bo te sposoby nie działają ;/
#EDIT
Już se poradziłem dzięki za pomoc
Wielkie dzięki dla Majster VVirus i dla Enson ;D
Jak by ktoś jeszcze miał z tym problem to wystarczy:
Dodać:
#include <fun>
Następnie do public plugin_init dodać:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
I na końcu sma klasy dodać:
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_C4)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_c4");
}
Użytkownik PAKOV9 edytował ten post 07.03.2012 23:10
Enson
08.03.2012
przeciez to samo ci dalem w moim sma -.-
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}