←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak zablokować jej bronie?

PAKOV9 - zdjęcie PAKOV9 07.03.2012

Witam.
Na swoim cod modzie umożliwiłem kupno i podnoszenie broni.
Następnie zrobiłem klasę ninja która powinna mieć tylko nóż ale przez to ,że kupno broni jest możliwe może ona mieć każda broń

Czy ktoś mógłby ją przerobić tak by nie mogła mieć innej broni niż nóż?

Tu macie sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Jest slabo widoczna posiada tylko noz i mniejsza grawitacje";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}



Proszę o pomoc

Odpowiedz

  • +
  • -
Enson - zdjęcie Enson 07.03.2012

lap

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Jest slabo widoczna posiada tylko noz i mniejsza grawitacje";
new const bronie = (1<<CSW_C4);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("CurWeapon", "model_broni", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Pietras11 - zdjęcie Pietras11 07.03.2012

Dodaj to pod opisem: newconst bronie =1<<CSW_ELITE;
Odpowiedz

PAKOV9 - zdjęcie PAKOV9 07.03.2012

nadal może kupić bronie ;/
Odpowiedz

PAKOV9 - zdjęcie PAKOV9 07.03.2012

Da się jeszcze innaczej je zablokować?
Bo te sposoby nie działają ;/


#EDIT
Już se poradziłem dzięki za pomoc :D
Wielkie dzięki dla Majster VVirus i dla Enson ;D

Jak by ktoś jeszcze miał z tym problem to wystarczy:

Dodać:
#include <fun>

Następnie do public plugin_init dodać:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

I na końcu sma klasy dodać:
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_C4)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_c4");
}

Użytkownik PAKOV9 edytował ten post 07.03.2012 23:10
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 08.03.2012

Ja mam inny sposób ale ten też ciekawy, łapaj plusa :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Enson - zdjęcie Enson 08.03.2012

przeciez to samo ci dalem w moim sma -.-

public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Xeane - zdjęcie Xeane 11.06.2013

@up ale w twoim chyba paki nie może mieć ^^
Odpowiedz