[ROZWIĄZANE] Klasa Dmg na nożu
Kogut
06.03.2012
Witam mam problem z kompilacją tego kodu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new dmg[32];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_task(1.0,"DodajDMG",(id)+6712)
}
else
{
remove_task((id)+6712)
}
}
public DodajDMG(id)
{
(id)-=6712;
dmg[id]+=15;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, damage+dmg[id]);
return HAM_IGNORED;
}
Enson
06.03.2012
proszę to ci sie skompiluje:
Zapewne chcesz wiedziec gdzie miales blad, a wiec juz ci mowie ;D
w tej linijce:
Zamiast
i to wszystko
a i dodalem ci przy
Użytkownik Enson edytował ten post 06.03.2012 23:37
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new dmg[32];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_task(1.0,"DodajDMG",(id)+6712)
}
else
{
remove_task((id)+6712)
}
}
public DodajDMG(id)
{
(id)-=6712;
dmg[id]+=15;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, damage+dmg[idattacker]);
return HAM_IGNORED;
}
Zapewne chcesz wiedziec gdzie miales blad, a wiec juz ci mowie ;D
w tej linijce:
SetHamParamFloat(4, damage+dmg[id]);
Zamiast
[id]powinno byc
[idattacker]
i to wszystko
a i dodalem ci przy
new ma_klase[33];
bool:aby dzialala ci klasa poprawnie
Użytkownik Enson edytował ten post 06.03.2012 23:37
Kogut
07.03.2012
Dzięki
Kompiluje się można zamknąć
Użytkownik Kogut edytował ten post 07.03.2012 11:14
Kompiluje się można zamknąć
Użytkownik Kogut edytował ten post 07.03.2012 11:14
Ojciec Dyrektor
07.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ojciec Dyrektor
07.03.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją