←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Klasa Zeus

  • +
  • -
Shark1337 - zdjęcie Shark1337 04.03.2012

Potrzebuję klasy zeus która strzela piorunami.

Tylko trzeba zmienić na piorun, a ja niestety nie umiem mógby ktoś zrobić?

Tworzenie Blyskawicy:
public StworzBlyskawice(id)
{
    if (!ilosc_blyskawic_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie blyskawice!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(poprzednia_blyskawica_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
    {
        client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (is_user_alive(id))
    {    
        if(inteligencja_gracza[id] < 1)
        client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic Blyskawice, zwieksz inteligencje!");
        
        poprzednia_blyskawica_gracza[id] = get_gametime();
        ilosc_blyskawic_gracza[id]--;

        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
        
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
        
        new Ent = create_entity("info_target");
        
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Blyskawica");
        entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
        
        vAngle[0] *= -1.0;
        
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
        
        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 64);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, 5);
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
        
        new fEntity
        
        new Float:fl_iNewVelocity[3]
        VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
        entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(22)
        write_short(fEntity)
        write_short(sprite_beam)
        write_byte(45)
        write_byte(4)
        write_byte(255)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(25)
        message_end()
        
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
        
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dotyk
public DotykBlyskawicy(ent)
{
    if ( !is_valid_ent(ent))
    return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32); // scale
    write_byte(20); // framerate
    write_byte(0);// flags
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
        continue;
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
    }
    remove_entity(ent);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 14.10.2012

jezeli sie nie myle to chyba wystarczy model blyskawicy i bedzie dzialac ale nie wiem czy dobrez mowie ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
atdirmaq - zdjęcie atdirmaq 14.10.2012

http://amxx.pl/topic...rk-palec-zeusa/ odpowiednia edycja pod klasę i powinno byc git.
Odpowiedz