←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

poprawienie klasy

Flk - zdjęcie Flk 03.03.2012

może ktoś poprawić mi tą klase
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Awanturnik";
new const opis[] = "Agresywny i ******** człowiek,Posiada famasa z niego +15 dmg, HE 1/2";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[df] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik wariat177 edytował ten post 03.03.2012 16:53
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 03.03.2012

A może powiesz nam co jest źle ? bo kompiluje się normalnie.
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 03.03.2012

he 1/2 nie działa
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 03.03.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Awanturnik";
new const opis[] = "Agresywny i ******** człowiek,Posiada famasa z niego +15 dmg, HE 1/2";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[df] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz