←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Menu + Bronie lub ruletka

Zablokowany

pfkers - zdjęcie pfkers 03.03.2012

Witam.. moglby ktos zrobic taka jakby ruletke z broniami bylby w niej 9 broni i kazda taka ruletka kosztowala by 10 000(czyli jakby 1 los) i ograniczenie raz na runde (jakby przyszla potrzeba obnizenia kosztow) lecz nie zawsze wylosowala by sie bron... moga tez byc puste losy...i czy da rade jakos ustawic aby dana bron czesciej byla wylosowywana a druga rzadziej (jak sie nie da to ok,, a jak da rade to bym podeslal info jakie )

A jezeli nie da rady zrobic takiej ruletki to czy by dalo to :

taki w ktorym po przez komende /bronie otwieralo by sie menu z 9 broniami mozna by bylo sobie wybrac jaka chcemy.. dostep do tego zeby mial admin...

Dodaje zalacznik z broniami (chcialbym aby te wlasciwosci tych broni zostaly takie jakie sa: zoom , power etc)


Załączony plik  Bronie.zip   14,07 KB   24 Ilość pobrań
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 03.03.2012

// odswiezam.. moze mi ktos odpowiedziec.. zrobi mi to ktos.. jezeli nie to niech da jakis przyklad albo wytlumaczy w wiekszym stopniu.. bo zalezy mi na tym... prosba
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 03.03.2012

sklepik masz tu:

http://amxx.pl/topic...k/<br /><br />wystarczy go lekko przerobić :) z ruletką byłby dużo dużo ciężej, trzebaby się ostro zagłębić w działanie GunXP moda
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 03.03.2012

ale mi nie chodzi o gun xp moda ;/ tylko o menu z tymi broniami z niego tylko.. bo chcialbym wrzucic takie cos np na 4fun... menu z tymi broniami i z tymy lub podobnymi wlasciwosciami
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 03.03.2012

uch, tak łatwo to nie nma :/ trzebaby wyjąć pół gunxp, rozebrać i może by coś z tego było
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 03.03.2012

hmm no to moze tak..zostajemy caly czas przy opcji menu... i zostawiamy na bok gun xp.. zrobienie pluginu dla danego modelu przykladowo v_ak472.mdl.. i w tym by bylo jedynie ze x razy wiecej zabiera dmg

po proastu jezeli mamy ak (zwykle) i kupimy w menu ak(ulepszone) to zmienia sie model i wlasciwosci danego ak (czyli zadaje wiecej dmg) i to mnie bardzo interesuje.. chcialbym zobaczyc jak wyglada taki plugin.. bo jezeli bym mial taki to juz bym mogl sobie dalej tworzyc cos.. ale nie mam pojecia za duzego w tym aby to zrobic ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 03.03.2012

ech.. pisane na kolanie:


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

#define MULTIDMG_AK 1.3 // 130% normalnych obrazen

new PLUGIN_NAME[] = "Bronie"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "Nakupenda."
new PLUGIN_VERSION[] = "1.1"

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_new_ak.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_new_ak.mdl"

new bool:ak_47[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_clcmd("say /ak","AKMenu");
register_clcmd("say_team /ak","AKMenu");

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && ak_47[attacker])
SetHamParamFloat(4, damage * MULTIDMG_AK )
}

public AKMenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu Broni:", "Menu_handler");

new ak[128];
formatex(ak, 127, "AK")
menu_additem(menu,ak)

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public Menu_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

set_hudmessage(92, 172, 238, 0.3, 0.3,0, 6.0, 5.0)

switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
{
ak_47[id] = true;
checkModel(id)
}
}
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public plugin_precache()
{
precache_model(AK_V_MODEL)
precache_model(AK_P_MODEL)
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id) )
return PLUGIN_CONTINUE;

new Gun = read_data(2)

if(Gun == CSW_AK47 && ak_47[id])
checkModel(id)

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_connect(id)
ak_47[id] = false;

public client_disconnect(id)
ak_47[id] = false;

public checkModel(id)
{
new szWeapID = read_data(2)

if (szWeapID == CSW_AK47 && ak_47[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 04.03.2012

noooo wlasnie o to mi chodzilo.. przetestowane.. ladnie smiga // wielki ++++ // do zamkniecia... dzięki

if(is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && ak_47[attacker])

jeszcze mam pytanie do tego.. a dokladnie do
ak_47
troche tego nie rozumiem bo jak chce zrobic takie same tylko ze z awp i wpisuje

== CSW_AWP && awp[attacker])
to nie wie co to jest awp..


/// ehhh ja to jestem slepy :P dobra poradzilem sobie.. co zlego to nie ja.. jeszcze raz dzięki Nakupenda // do zamkniecia
Użytkownik pfk92 edytował ten post 04.03.2012 00:13
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 04.03.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany