Blokowanie Granatów.
IndeS
02.03.2012
Witam, mam bf2 32 odznki który w miare zdobywania odznak z zabic granatem daje he. Potrzebuje pluginu który blokowałby to dawanie.
Np. bo mam mapy gdzie nie chce aby mozna było uzywać granatów. Nie chodzi tu o restrykcje przed kupnem lecz całkowite zablokowanie.
Za pomoc oczywiście plusik pozdrawiam IndeS
Edited by IndeS, 02.03.2012 19:45.
Np. bo mam mapy gdzie nie chce aby mozna było uzywać granatów. Nie chodzi tu o restrykcje przed kupnem lecz całkowite zablokowanie.
Za pomoc oczywiście plusik pozdrawiam IndeS
Edited by IndeS, 02.03.2012 19:45.
kapi10072
03.03.2012
Ten temat http://amxx.pl/topic...s-weapons-util/ , czyli.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <CSWeaponsUtil>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}
public CS_OnBuyItem(id, weaponid)
{
if(weaponid == CSW_HEGRENADE)
{
client_print(id, print_center, "Zakaz uzywania HE");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
IndeS
04.03.2012
Sora że po takim czasie ale mialem kłopoty z serwerem. teraz sprawdzilem i plugin niestety nie dziala. Nie blokuje he nadl gracze je dostaj jesli maja taka odznake
kapi10072
04.03.2012
Przejrzyj te tematy, na pewno coś znajdziesz.
http://amxx.pl/topic...-blokowanie-he/
http://amxx.pl/topic...da-kupienia-he/
http://amxx.pl/topic...-blokowanie-he/
http://amxx.pl/topic...da-kupienia-he/
kapi10072
05.03.2012
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define m_flNextAttack 83
public plugin_init()
{
register_plugin("Blokada HE", "9", "QTM. Peyote");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
}
public client_PreThink(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
{
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 0.1 , 5);
}
}
To patrzyłeś ?
IndeS
05.03.2012
Działa, dziekuje ale mam takie pytanko czy nie dałoby rady zeby ten granat został wyrzucony i nie szło już go dostac ani wziąć? Bo ten plugin wyzej dziala lecz to dziwnie wyglada ze niby granat jest lecz nie idzie go uzyc
kapi10072
05.03.2012
Nie wiem czy to coś da, ale zrób tak
Gdy gracz wybierze granat, zmieni mu na 1 broń
Ale nie wiem czy to zadziała..
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define m_flNextAttack 83
public plugin_init()
{
register_plugin("Blokada HE", "9", "QTM. Peyote");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
}
public client_PreThink(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
{
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 0.1 , 5);
client_cmd(id, "slot1");
}
}
Gdy gracz wybierze granat, zmieni mu na 1 broń
Ale nie wiem czy to zadziała..
IndeS
05.03.2012
Nie jest idealany ale he nie da sie uzyc
Edit: znalazlem pluin ktory nie pozwala dodniesc danej broni przerobilem go pod granata ale trzeba by bylo zrobic zeby od razu wyrzucal jak sie dostanie.
Da rade takie cos?
Edited by IndeS, 05.03.2012 21:24.
Edit: znalazlem pluin ktory nie pozwala dodniesc danej broni przerobilem go pod granata ale trzeba by bylo zrobic zeby od razu wyrzucal jak sie dostanie.
Da rade takie cos?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "no_hegrenade"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "ZBAGI"
public plugin_init() {
register_plugin("No_hegrenade", "1.1", "ZBAGI")
register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=4")
register_cvar("no_hegrenade","1")
}
public check_awp(id)
{
if(!get_cvar_num("no_hegrenade"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(read_data(1) == 4) {
client_cmd(id, "drop")
}
}
Edited by IndeS, 05.03.2012 21:24.
kapi10072
05.03.2012
Zamien
Ale nie wiem, czy tak da się wyrzucić granat
na
client_cmd(id, "slot1")
client_cmd(id, "drop")
Ale nie wiem, czy tak da się wyrzucić granat