Serwer Crash - FATAL ERROR (shutting down)...
Sniper Elite
02.03.2012
Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z serwerem. Crashuje mi go z errorem:
lub
Od razu mówię, że owe pliki na serwerze są, oraz dzieje mi się tak z innymi serwerami, tylko innymi modelami.
Próbowałem podmiany pliku, nadawałem różne chmody i nic z tego.
Proszę o pomoc.
Od jakiegoś czasu mam problem z serwerem. Crashuje mi go z errorem:
FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/umbrella/w_heseek.mdl not found
lub
FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/mine.mdl not found
Od razu mówię, że owe pliki na serwerze są, oraz dzieje mi się tak z innymi serwerami, tylko innymi modelami.
Próbowałem podmiany pliku, nadawałem różne chmody i nic z tego.
Proszę o pomoc.
Hiroshima
02.03.2012
chciałbym zobaczyć to na screenie z klienta FTP z podaną ścieżką i podświetlonymi owymi plikami.
Sniper Elite
02.03.2012
Sniper Elite
02.03.2012
Widzę, że pana zatkało.
Mnie i moją firmę u której posiadam serwery też.
Mnie i moją firmę u której posiadam serwery też.
Sniper Elite
02.03.2012
jeżeli sma to tylko na pw, ponieważ robiłem go bardzo długo i ktoś mógłby sobie go pożyczyć.
jest to oczywiście cod mod, ale nie sądzę, żeby to była wina pluginu, gdyż problemy od jakiegoś czasu i nic nie dodawałem, oraz mam to na innych serwerach:
wycinki kodu z coda:
I oczywiście ten plik też jest na serwerze.
Próbowałem podmiany, zmieniałem chmody, nawet serwer reinstalowałem, ale to na nic.
jest to oczywiście cod mod, ale nie sądzę, żeby to była wina pluginu, gdyż problemy od jakiegoś czasu i nic nie dodawałem, oraz mam to na innych serwerach:
wycinki kodu z coda:
new const g_w_blast[] = "models/umbrella/w_heseek.mdl";
public plugin_precache() { #if defined EVENT for(new i = 0; i < sizeof model_present; i++) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_present[i]) engfunc(EngFunc_PrecacheSound,sound_respawn) engfunc(EngFunc_PrecacheSound,sound_pick) g_explo = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"sprites/shockwave.spr") precache_model("models/player/santatt/santatt.mdl") precache_model("models/player/santact/santact.mdl") #endif precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl") precache_model("models/QTM_CodMod/p_crossbow.mdl") precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl") precache_model("models/p_satchel_radio.mdl") precache_model("models/v_satchel_radio.mdl") precache_model("models/v_rpg2.mdl") precache_model("models/p_rpg2.mdl") sprite_fire2 = precache_model("sprites/fire.spr") sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr") sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_sound("QTM_CodMod/select.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/csfifka_up.wav"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); precache_model("models/mine.mdl"); precache_model("models/parachute.mdl"); sprite_fire = precache_model("sprites/explode1.spr") sprite_gibs = precache_model("models/hgibs.mdl") g_spriteBlast = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/dexplo.spr"); engfunc(EngFunc_PrecacheModel, g_w_blast); precache_sound( gExplodeSound ); precache_sound(SOUND_START) precache_sound(SOUND_FINISHED) precache_sound(SOUND_FAILED) }
public Throw_FireBlast(id) { if ( !is_user_alive(id) || g_M203ammo[id] < 1 ) return; g_M203ammo[id]--; client_print(id, print_center, "Pozostalo %d Granatow", g_M203ammo[id]) new Float: fOrigin[3], Float:fAngle[3],Float: fVelocity[3]; entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin); entity_get_vector( id, EV_VEC_view_ofs, fAngle); fOrigin[0] += fAngle[0]; fOrigin[1] += fAngle[1]; fOrigin[2] += fAngle[2]; fm_velocity_by_aim(id, 1.0, fVelocity, fAngle); fAngle[0] *= -1.0; new sprite_ent = create_entity("info_target"); entity_set_string( sprite_ent, EV_SZ_classname, "M203"); entity_set_model( sprite_ent, g_w_blast); entity_set_edict( sprite_ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_size( sprite_ent, Float:{-2.1, -2.1, -2.1}, Float:{2.1, 2.1, 2.1}); entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_origin, fOrigin); fOrigin[0] += fVelocity[0] - 30.0; fOrigin[1] += fVelocity[1]; fOrigin[2] += fVelocity[2]; entity_set_int( sprite_ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE); entity_set_int( sprite_ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_float( sprite_ent, EV_FL_gravity, 0.15); fVelocity[0] *= 1000.0; fVelocity[1] *= 1000.0; fVelocity[2] *= 1000.0; entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_velocity, fVelocity); entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_angles, fAngle); }
public PostawMine(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(inteligencja_gracza[id] < 1) client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!"); ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, "models/mine.mdl"); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ; set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,80) ; return PLUGIN_CONTINUE; }To tyle. Mam też takie errory od czasu do czasu:
FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open cs_assault.wad
I oczywiście ten plik też jest na serwerze.
Próbowałem podmiany, zmieniałem chmody, nawet serwer reinstalowałem, ale to na nic.
Lunatic
05.03.2012
Jestem kolegą Snipera i mogę jeszcze dodać, że nawet gdy wyłączyłem pobieranie z serwera problem nadal wystepuje.
Oto też częsty błąd z różnymi wad'ami:
FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open decals.wad
Oto też częsty błąd z różnymi wad'ami:
FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open decals.wad
Enson
05.03.2012
FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open decals.wad
FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open cs_assault.wad
Nie wiem czy macie ten plik czy tez nie ale jezeli nie to go wam uploadne tu
Ewentualnie moglibyscie zrobic reinstal serwa i przed tym zgrac wszystkie pliki aktualne na serwie, lecz nie chce tez wprowadzac blad i doradzac uciazliwej roboty
http://speedy.sh/aMh8S/pliki.rar
Użytkownik Enson edytował ten post 05.03.2012 19:43