Kłopot z przechodzeniem broni na inną klasę
heroes
28.02.2012
Witam,
Kombinowałem na wszelkie sposoby, żeby wykluczyć buga ale raz broń przechodziła na inną klasę a raz wcale się nie pokazywała
podaję czyste sma bez moich wypocin
Kombinowałem na wszelkie sposoby, żeby wykluczyć buga ale raz broń przechodziła na inną klasę a raz wcale się nie pokazywała
podaję czyste sma bez moich wypocin
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "SAS";
new const opis[] = "Posiada wybór broni AK, M4, AWP";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 16;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
public bron(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz bron", "bron_handle");
menu_additem(menu, "M4 A1 ");//1
menu_additem(menu, "AK 47 ");//2
menu_additem(menu, "AWP ");//3
menu_display(id, menu);
}
public bron_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
case 1:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
}
case 2:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
}
}
}
Eustachy8
01.03.2012
ten plugin dodaje broń, ale jej nie zabiera ;D ogólnie ta klasa to porażka ;D
teraz powinno być dobrze, jak coś to pisz
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 01.03.2012 16:50
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "SAS"; new const opis[] = "Posiada wybór broni AK, M4, AWP"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 16; new bool:ma_klase[33]; new bonus; public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; if (bonus == 1) cod_take_weapon(id, CSW_M4A1); if (bonus == 2) cod_take_weapon(id, CSW_AK47); if (bonus == 3) cod_take_weapon(id, CSW_AWP); } public bron(id) { if(!ma_klase[id]) return COD_STOP; new menu = menu_create("Wybierz bron", "bron_handle"); menu_additem(menu, "M4 A1 ");//1 menu_additem(menu, "AK 47 ");//2 menu_additem(menu, "AWP ");//3 menu_display(id, menu); } public bron_handle(id, menu, item) { switch(item) { case 0: { cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); bonus = 1; } case 1: { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); bonus = 2; } case 2: { cod_give_weapon(id, CSW_AWP); bonus = 3; } } }
teraz powinno być dobrze, jak coś to pisz
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 01.03.2012 16:50
heroes
01.03.2012
nie daje broni na start .. sam też kombinuję i raz wcale nie daje a jak znów da to po zmianie klasy nie zabiera