←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Kłopot z przechodzeniem broni na inną klasę

  • +
  • -
heroes - zdjęcie heroes 28.02.2012

Witam,
Kombinowałem na wszelkie sposoby, żeby wykluczyć buga ale raz broń przechodziła na inną klasę a raz wcale się nie pokazywała :)
podaję czyste sma bez moich wypocin ;P
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "SAS";
new const opis[] = "Posiada wybór broni AK, M4, AWP";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 16;

public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
public bron(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz bron", "bron_handle");
menu_additem(menu, "M4 A1 ");//1
menu_additem(menu, "AK 47 ");//2
menu_additem(menu, "AWP ");//3
menu_display(id, menu);
}
public bron_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
case 1:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
}
case 2:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
}
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
heroes - zdjęcie heroes 29.02.2012

wie ktos ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Eustachy8 - zdjęcie Eustachy8 01.03.2012

ten plugin dodaje broń, ale jej nie zabiera ;D ogólnie ta klasa to porażka ;D


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "SAS";
new const opis[] = "Posiada wybór broni AK, M4, AWP";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 16;

new bool:ma_klase[33];
new bonus;

public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	if (bonus == 1)
	 cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
if (bonus == 2)
   cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
if (bonus == 3)
   cod_take_weapon(id, CSW_AWP);	
}
public bron(id)
{
if(!ma_klase[id])
return COD_STOP;
new menu = menu_create("Wybierz bron", "bron_handle");
menu_additem(menu, "M4 A1 ");//1
menu_additem(menu, "AK 47 ");//2
menu_additem(menu, "AWP ");//3
menu_display(id, menu);
}
public bron_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
  case 0:
  {
  cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
  bonus = 1;
  }
  case 1:
  {
  cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
   bonus = 2;
  }
  case 2:
  {
  cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
  bonus = 3;
  }
}


}

teraz powinno być dobrze, jak coś to pisz
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 01.03.2012 16:50
Odpowiedz

  • +
  • -
heroes - zdjęcie heroes 01.03.2012

nie daje broni na start .. sam też kombinuję i raz wcale nie daje a jak znów da to po zmianie klasy nie zabiera ;P
Odpowiedz