←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wskrzeszanie

pfkers - zdjęcie pfkers 28.02.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu");
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu");
}
public pokaz_menu(id)
{
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id))
{
new players[32], plnum;
get_players(players, plnum, "bch");
new key[40], info[8], team[16], name[32];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
get_user_name(players[i], name, 31);
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 31, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[32], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 31, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(is_user_connected(kogo) && !is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}

Moglby mi ktos edytowac ten kod zeby nie byl wywolywany komenda /ozyw tylko 2 sekundy po smierci wyskakiwalo to menu (jak po uzyciu komendy /ozyw) .. i zeby gracz mogl ozywic tylko siebie..
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 28.02.2012

pisane na kolanie:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN  "Ask for Respawn"
#define AUTHOR  "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
}

public Killed(id)
{
	if (!is_user_alive(id)){
		set_task(2.0, "pokaz_menu", id);
	}
}

public pokaz_menu(id){
	if( !is_user_connected( id ) )
		return ;

	new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu");

	menu_additem(gmenu,"Tak");
	menu_additem(gmenu,"Nie");

	menu_display(id, gmenu,0);
}
public gmenu(id, menu, item){
	if( item == 0 ){
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 28.02.2012

no jak dla cb na pewno ;] wielkie dzięki wszystko ladnie dziala ++ // do zamkniecia
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 28.02.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 28.02.2012

a wiec tak... gdy zostaniemy zabici przez pake po chwili wyswietla sie menu z wskrzeszeniem i przechodzi to na druga runnde.. oczywiscie mozna nacisnac 2 i sie nie zgodzic.. ale to tak brzydko wyglada :P wiec mam pytanie.. czy da rade zrobic tak ze jak TT podlozy pake i ktos zginie to nie mozna sie juz wskrzesic i zeby wyskoczylo info ze paka zostalo podlozona i nie moza sie wksrzesic cos takiego..

Ogolnie rzecz biorac mozna sie wskrzeszac do czasu gdy TT nie podlozy paki
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 29.02.2012


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <csx>

#define PLUGIN "Ask for Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

new bool:b_planted = false;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public bomb_planted(id)
b_planted = true;

public NewRound()
b_planted = false;

public Killed(id)
{
if (!is_user_alive(id)){
set_task(2.0, "pokaz_menu", id);
}
}

public pokaz_menu(id){
if( !is_user_connected( id ) )
return PLUGIN_HANDLED;

if( b_planted )
{
client_print(id, print_center,"Nie mozesz sie zrespic, bo paka podlozona!")
return PLUGIN_HANDLED;
}

new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu");

menu_additem(gmenu,"Tak");
menu_additem(gmenu,"Nie");

menu_display(id, gmenu,0);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public gmenu(id, menu, item){
if( item == 0 ){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 29.02.2012 00:24
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 29.02.2012

ooo wielkie dzięki.. i ostatnia moja prosba.. czy mozna dodac do tego kodzik z cod mod.. ze jak sie chce wskrzesic gracz to zabiera mu 100exp'a a jak nie to oczywiscie nic..(chodzi mi o cod mod) ++ dla cb Nakupenda za to ze zrobiles
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 01.03.2012

@ refresh
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 01.03.2012

moze tak?

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <csx>
#include <codmod>

#define PLUGIN  "Ask for Respawn"
#define AUTHOR  "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

new bool:b_planted = false;

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
        register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public bomb_planted(id)
        b_planted = true;

public NewRound()
        b_planted = false;

public Killed(id)
{
        if (!is_user_alive(id)){
                set_task(2.0, "pokaz_menu", id);
        }
}

public pokaz_menu(id){
        if( !is_user_connected( id ) )
                return PLUGIN_HANDLED;

        if( b_planted )
        {
                client_print(id, print_center,"Nie mozesz sie zrespic, bo paka podlozona!")
                return PLUGIN_HANDLED;
        }

        new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu");

        menu_additem(gmenu,"Tak");
        menu_additem(gmenu,"Nie");

        menu_display(id, gmenu,0);

        return PLUGIN_HANDLED;
}

public gmenu(id, menu, item){
        if( item == 0 ){
                ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)-100);
        }
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 01.03.2012

wywala taki blad

Error: Undefined symbol "cod_set_user_xp" on line 1277
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 01.03.2012

lol?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            740 bytes
Code size:             1504 bytes
Data size:              688 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements:   19316 bytes
Done.

.sma - http://amxx.pl/kompi...kforrespawn.sma
.amxx - http://amxx.pl/kompi...kforrespawn.sma
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 01.03.2012

Wiem moj blad.. po prostu nie mialem codmod.inc

ale cod mi nie dziala ;/


L 03/01/2012 - 12:54:00: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 03/01/2012 - 12:54:01: [AMXX] Plugin "Codmod.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_xp") - check your modules.ini
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:05
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 01.03.2012

to może się określ o jakiego codmoda chodzi i co Ty kombinujesz?
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 01.03.2012

no to jest zwykly stary cod mod tylko zmieniona nazwa na codmod.amxx zeby bylo latwiej... (kto mi daje te minusy !! ludzie uspokojcie sie)
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 01.03.2012

więc jeśli jest to stary codmod to moja wersja nie zadziała bo jest to natyw z nowego COD'a.
Nie napisałeś o co chodzi więc nikt nie jest wróżką, żeby takie rzeczy przewidzieć.
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 01.03.2012

okej sory moja wina.. a moglbys przerobic to zeby dzialalo na starego coda ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 01.03.2012

musiałbyś pociąć kod i wkleić do CoD'a
a nie może być taki jak wyżej, bez expa ?
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 01.03.2012

zalezy mi na tym aby nie wbic full lvl w tydzien... poniewaz bd wolny exp i do tego dodatki m.in wskrzeszanie za ktore by sie zabieralo exp'a fajne lecz kosztowne.. chyba ze sie nie da inaczej to moze za kase zrobie albo free ;/ co mi sie nie widzi
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:26
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 01.03.2012

to musisz funkcje z tego pluga wrzucić do sma coda i juz ;)
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 01.03.2012

okej to sprawdze co i jak i dam znac :)
Odpowiedz