Wskrzeszanie
pfkers 28.02.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu");
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu");
}
public pokaz_menu(id)
{
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id))
{
new players[32], plnum;
get_players(players, plnum, "bch");
new key[40], info[8], team[16], name[32];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
get_user_name(players[i], name, 31);
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 31, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[32], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 31, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(is_user_connected(kogo) && !is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}
Moglby mi ktos edytowac ten kod zeby nie byl wywolywany komenda /ozyw tylko 2 sekundy po smierci wyskakiwalo to menu (jak po uzyciu komendy /ozyw) .. i zeby gracz mogl ozywic tylko siebie..
Hiroshima
28.02.2012
pisane na kolanie:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Ask for Respawn" #define AUTHOR "hiroshima" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1); } public Killed(id) { if (!is_user_alive(id)){ set_task(2.0, "pokaz_menu", id); } } public pokaz_menu(id){ if( !is_user_connected( id ) ) return ; new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu"); menu_additem(gmenu,"Tak"); menu_additem(gmenu,"Nie"); menu_display(id, gmenu,0); } public gmenu(id, menu, item){ if( item == 0 ){ ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
pfkers 28.02.2012
no jak dla cb na pewno ;] wielkie dzięki wszystko ladnie dziala ++ // do zamkniecia
Hiroshima
28.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
pfkers 28.02.2012
a wiec tak... gdy zostaniemy zabici przez pake po chwili wyswietla sie menu z wskrzeszeniem i przechodzi to na druga runnde.. oczywiscie mozna nacisnac 2 i sie nie zgodzic.. ale to tak brzydko wyglada wiec mam pytanie.. czy da rade zrobic tak ze jak TT podlozy pake i ktos zginie to nie mozna sie juz wskrzesic i zeby wyskoczylo info ze paka zostalo podlozona i nie moza sie wksrzesic cos takiego..
Ogolnie rzecz biorac mozna sie wskrzeszac do czasu gdy TT nie podlozy paki
Ogolnie rzecz biorac mozna sie wskrzeszac do czasu gdy TT nie podlozy paki
Nakupenda.
29.02.2012
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <csx>
#define PLUGIN "Ask for Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"
new bool:b_planted = false;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}
public bomb_planted(id)
b_planted = true;
public NewRound()
b_planted = false;
public Killed(id)
{
if (!is_user_alive(id)){
set_task(2.0, "pokaz_menu", id);
}
}
public pokaz_menu(id){
if( !is_user_connected( id ) )
return PLUGIN_HANDLED;
if( b_planted )
{
client_print(id, print_center,"Nie mozesz sie zrespic, bo paka podlozona!")
return PLUGIN_HANDLED;
}
new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu");
menu_additem(gmenu,"Tak");
menu_additem(gmenu,"Nie");
menu_display(id, gmenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gmenu(id, menu, item){
if( item == 0 ){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 29.02.2012 00:24
pfkers 29.02.2012
ooo wielkie dzięki.. i ostatnia moja prosba.. czy mozna dodac do tego kodzik z cod mod.. ze jak sie chce wskrzesic gracz to zabiera mu 100exp'a a jak nie to oczywiscie nic..(chodzi mi o cod mod) ++ dla cb Nakupenda za to ze zrobiles
Hiroshima
01.03.2012
moze tak?
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <csx> #include <codmod> #define PLUGIN "Ask for Respawn" #define AUTHOR "hiroshima" #define VERSION "1.0" new bool:b_planted = false; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1); register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0"); } public bomb_planted(id) b_planted = true; public NewRound() b_planted = false; public Killed(id) { if (!is_user_alive(id)){ set_task(2.0, "pokaz_menu", id); } } public pokaz_menu(id){ if( !is_user_connected( id ) ) return PLUGIN_HANDLED; if( b_planted ) { client_print(id, print_center,"Nie mozesz sie zrespic, bo paka podlozona!") return PLUGIN_HANDLED; } new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu"); menu_additem(gmenu,"Tak"); menu_additem(gmenu,"Nie"); menu_display(id, gmenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public gmenu(id, menu, item){ if( item == 0 ){ ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)-100); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Hiroshima
01.03.2012
lol?
.sma - http://amxx.pl/kompi...kforrespawn.sma
.amxx - http://amxx.pl/kompi...kforrespawn.sma
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 740 bytes Code size: 1504 bytes Data size: 688 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes) Total requirements: 19316 bytes Done.
.sma - http://amxx.pl/kompi...kforrespawn.sma
.amxx - http://amxx.pl/kompi...kforrespawn.sma
pfkers 01.03.2012
Wiem moj blad.. po prostu nie mialem codmod.inc
ale cod mi nie dziala ;/
L 03/01/2012 - 12:54:00: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 03/01/2012 - 12:54:01: [AMXX] Plugin "Codmod.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_xp") - check your modules.ini
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:05
ale cod mi nie dziala ;/
L 03/01/2012 - 12:54:00: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 03/01/2012 - 12:54:01: [AMXX] Plugin "Codmod.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_xp") - check your modules.ini
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:05
pfkers 01.03.2012
no to jest zwykly stary cod mod tylko zmieniona nazwa na codmod.amxx zeby bylo latwiej... (kto mi daje te minusy !! ludzie uspokojcie sie)
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:14
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:14
Hiroshima
01.03.2012
więc jeśli jest to stary codmod to moja wersja nie zadziała bo jest to natyw z nowego COD'a.
Nie napisałeś o co chodzi więc nikt nie jest wróżką, żeby takie rzeczy przewidzieć.
Nie napisałeś o co chodzi więc nikt nie jest wróżką, żeby takie rzeczy przewidzieć.
pfkers 01.03.2012
okej sory moja wina.. a moglbys przerobic to zeby dzialalo na starego coda ?
Nakupenda.
01.03.2012
musiałbyś pociąć kod i wkleić do CoD'a
a nie może być taki jak wyżej, bez expa ?
a nie może być taki jak wyżej, bez expa ?
pfkers 01.03.2012
zalezy mi na tym aby nie wbic full lvl w tydzien... poniewaz bd wolny exp i do tego dodatki m.in wskrzeszanie za ktore by sie zabieralo exp'a fajne lecz kosztowne.. chyba ze sie nie da inaczej to moze za kase zrobie albo free ;/ co mi sie nie widzi
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:26
Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:26