#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu");
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu");
}
public pokaz_menu(id)
{
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id))
{
new players[32], plnum;
get_players(players, plnum, "bch");
new key[40], info[8], team[16], name[32];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
get_user_name(players[i], name, 31);
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 31, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[32], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 31, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(is_user_connected(kogo) && !is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}
Moglby mi ktos edytowac ten kod zeby nie byl wywolywany komenda /ozyw tylko 2 sekundy po smierci wyskakiwalo to menu (jak po uzyciu komendy /ozyw) .. i zeby gracz mogl ozywic tylko siebie..