Prośba o klasę.
DRUM
28.02.2012
Witam , chcialbym aby ktos pomogl mi przerobic klase elektryk.
*Elektryk
-Opis: 2 Błyskawice(użycie klawisz E), 3 skoki
-Bronie: M4 , Deagle.
Zdrowie: 40.
Inteligencja: 20.
Kondycja: 40.
Wytrzymałość: 20.
Ma zmniejszony demage z błyskawicy.
Proszę o zrobienie .sma
Użytkownik DRUM edytował ten post 28.02.2012 16:58
*Elektryk
-Opis: 2 Błyskawice(użycie klawisz E), 3 skoki
-Bronie: M4 , Deagle.
Zdrowie: 40.
Inteligencja: 20.
Kondycja: 40.
Wytrzymałość: 20.
Ma zmniejszony demage z błyskawicy.
Proszę o zrobienie .sma
Użytkownik DRUM edytował ten post 28.02.2012 16:58
YingYang 28.02.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 1 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 1;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 1;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
łapaj
Użytkownik Goliath edytował ten post 01.03.2012 15:33
DRUM
28.02.2012
Nie można go skompilować na plik amxx.
Pomoże ktoś.
Użytkownik DRUM edytował ten post 28.02.2012 17:32
Pomoże ktoś.
Użytkownik DRUM edytował ten post 28.02.2012 17:32
zQnem
28.02.2012
Zabrakło
Poza tym było wszystko dobrze
P.S Też używam kompilatora na necie ^.^
Użytkownik zQnem edytował ten post 28.02.2012 18:57
#include <fakemeta> new skoki[33];
Poza tym było wszystko dobrze
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "Elektryk"; new const opis[] = "Masz 1 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; new skoki[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_blyskawic[id] = 1; ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 1; } }
P.S Też używam kompilatora na necie ^.^
Użytkownik zQnem edytował ten post 28.02.2012 18:57
DRUM
29.02.2012
Wiesz sprawdziłem i prawie wszystko jest ok tylko ma 1 skok nie 2 ;( Da się coś zmienić bo ja zielony jestem dzięki z góry poleci
Sory za 2 posty pod rząd.
Użytkownik DRUM edytował ten post 29.02.2012 17:18
Sory za 2 posty pod rząd.
Użytkownik DRUM edytował ten post 29.02.2012 17:18
zQnem
29.02.2012
Szczerze mówiąc nie miałem pojęcia, że był tam tylko 1 skok. I mówiąc prawdę sam nie wiedziałem jak to zmienić.
Po chwili namysłu doszedłem do wniosku, że musisz dopisać
Oraz
Nie jestem pewny w 100%, lecz wierze, że zadziała.
Z kompilacją nie powinno być problemów
Po chwili namysłu doszedłem do wniosku, że musisz dopisać
skoki[id] = 2;do public cod_class_enabled
Oraz
skoki[id] = 0;do public cod_class_disabled
Nie jestem pewny w 100%, lecz wierze, że zadziała.
Z kompilacją nie powinno być problemów
zQnem
29.02.2012
Kolar skąd wiesz, że źle? Testowałeś? Jak jest źle to napisz jak powinno być dobrze
Kolar`. 29.02.2012
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
zQnem
29.02.2012
Nie wiem czy jestem ślepy czy co, ale ten sam kod jest kilka postów wyżej...
Również jest napisane "skoki[id] = 2;" .. Więc nie wiem o co Tobie chodzi. Dokładnie taki sam kod, a no i dodam, że nie działa podwójny skok, dlatego tamto wymyśliłem
Również jest napisane "skoki[id] = 2;" .. Więc nie wiem o co Tobie chodzi. Dokładnie taki sam kod, a no i dodam, że nie działa podwójny skok, dlatego tamto wymyśliłem
DRUM
02.03.2012
No wszystko pięknie ale jeśli macie sobie wytykać co jest gdzie napisane to szkoda robić spam.
Jeśli ktoś się czuje na siłach to proszę o dodanie mu tych skoków.
Z góry THX.
Będą +.
Jeśli ktoś się czuje na siłach to proszę o dodanie mu tych skoków.
Z góry THX.
Będą +.