←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

sprawdzenie i poprawienie klasy

Flk - zdjęcie Flk 27.02.2012

możecie mi sprawdzić czy dobrze klasę zrobiłem
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];
		
new const nazwa[]   = "Awanturnik";
new const opis[]	= "Posiada famasa z niego +15 dmg, HE 1/2";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
	
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[df] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  
	return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
	{
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz