Problem z Deathrun Manager
Kamil17 26.02.2012
Witam , Mam problem z Deathrun Manager , ze systemem żyć mam system żyć przerabiany aby pytało czy ma wykorzystać życie lecz nie pyta oraz nie respi się gdy się ma życia graczy jest 7 i nawet nie pyta czy ma się z odrodzić wql nie działa mi system żyć
Bardzo proszę o poprawę pluginu
// Co zrobić aby Życia zapisywały się na nick nawet jak zmienię mapkę to mam te życia
Użytkownik Kamil17 edytował ten post 26.02.2012 22:08
Bardzo proszę o poprawę pluginu
// Co zrobić aby Życia zapisywały się na nick nawet jak zmienię mapkę to mam te życia
Załączone pliki
Użytkownik Kamil17 edytował ten post 26.02.2012 22:08
Hiroshima
26.02.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy
do
AMX Mod X > Problemy z pluginami
Nenczoks 27.02.2012
Ja mam taki system i nie będzie żadnego kopiowania
Zlecenia płatne i tam się zgłoś, może Ci ktoś zrobi.
Tak, tak, tak zaraz mi moderatorzy dadzą - albo napiszą, że jestem egoistą. Otóż nie, zbyt dużo jest kopiowania w ogóle pomysłów z innych serwerów. Nie tylko ode mnie, ale i też od innych.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 27.02.2012 17:35
Zlecenia płatne i tam się zgłoś, może Ci ktoś zrobi.
Tak, tak, tak zaraz mi moderatorzy dadzą - albo napiszą, że jestem egoistą. Otóż nie, zbyt dużo jest kopiowania w ogóle pomysłów z innych serwerów. Nie tylko ode mnie, ale i też od innych.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 27.02.2012 17:35
Kamil17 27.02.2012
Sam ci to przyznam że jesteś egoistą ;( Forma napisał mi ten plugin który działał przez jakiś czas ale później coś się stało nie wiem dlaczego możliwe że się bawiłem i dlatego proszę o poprawę . Na 2 razą zobacz (1 pytanie a później 2 pytanie) i zacznij się udzielać bo pytam co i jak (A NAJBARDZIEJ CHODZI MI O POPRAWĘ PLUGINU !)
Czy nikt ci nie powiedział że to nie jest KOPIOWANE ! Poszukaj na forum
z góry przepraszam za Moje pismo
Czy nikt ci nie powiedział że to nie jest KOPIOWANE ! Poszukaj na forum
z góry przepraszam za Moje pismo
Nenczoks 27.02.2012
Pisz stylistycznie i nie wymądrzaj się tak.
Musiał on to robić po pijaku, skoro byków maa jest albo Ty sknociłeś jak napisałeś.
"// Co zrobić aby Życia zapisywały się na nick nawet jak zmienię mapkę to mam te życia"
zapis nvault lub baza mysql. 1 najbardziej korzystna. Task niepotrzebnie zrobiony itd.
Proszę, masz tutaj przeróbkę i musi śmigać.
Wklejka #697660 – Wklej.org
jak nie działa, to masz pecha.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 27.02.2012 22:20
Musiał on to robić po pijaku, skoro byków maa jest albo Ty sknociłeś jak napisałeś.
"// Co zrobić aby Życia zapisywały się na nick nawet jak zmienię mapkę to mam te życia"
zapis nvault lub baza mysql. 1 najbardziej korzystna. Task niepotrzebnie zrobiony itd.
Proszę, masz tutaj przeróbkę i musi śmigać.
Wklejka #697660 – Wklej.org
jak nie działa, to masz pecha.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 27.02.2012 22:20
forma
27.02.2012
Proszę, masz tutaj przeróbkę i musi śmigać.
Wklejka #697660 – Wklej.org
jak nie działa, to masz pecha.
to ma pecha bo to śmigać nie będzie.
//
System żyć z zapisem sql robił speedkill wiec nie rozumiem tego stwierdzenia
Ja mam taki system i nie będzie żadnego kopiowania
Użytkownik forma edytował ten post 27.02.2012 22:27
Nenczoks 28.02.2012
Proszę, masz tutaj przeróbkę i musi śmigać.
Wklejka #697660 – Wklej.org
jak nie działa, to masz pecha.
to ma pecha bo to śmigać nie będzie.
Masz rację, ta wersja będzie działać ->
http://wklej.org/id/697745/
pomyliłem linki -.-
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 28.02.2012 00:36
forma
28.02.2012
public fnRevivePlayer( id ) {
if( g_bConnected[ id ] ) {
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ) {
new iCTcount;
for( new i = 1; i <= g_iMaxplayers; i++ )
if( is_user_alive( i ) && cs_get_user_team( i ) == CS_TEAM_CT )
iCTcount++;
if( iCTcount > 1 ) {
ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id ); // respi gracza
g_Lifes[ id ]--; zabiera za to zycie
}
}
}
}
zobacz to niżej
}
public fnRevivePlayer( id ) {
if( g_bConnected[ id ] ) {
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ) {
new iCTcount;
for( new i = 1; i <= g_iMaxplayers; i++ )
if( is_user_alive( i ) && cs_get_user_team( i ) == CS_TEAM_CT )
iCTcount++;
if( iCTcount > 1 ) {
set_task(0.1, "mymenu", id);
}
}
}
}
public mymenu(id){
new MyMenu = menu_create("Wybierz opcje z systemu Zyc!","cbMyMenu");
menu_additem(MyMenu," \wWykorzystaj \r zycie", "1", 0);//item=0
menu_additem(MyMenu," \wZachowaj r\ zycie", "2", 0);//item=1
menu_display(id, MyMenu,0);
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key){
case 1:{
ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id );
g_Lifes[ id ]--;
ColorChat( id, GREEN, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_RESPAWN" );
}
case 2:{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik forma edytował ten post 28.02.2012 00:54
Nenczoks 28.02.2012
A po co coś takiego robić? Moja wersja jest sprawdzona i lepsza od Twojej. Wywołujesz teraz dwa razy coś.
Najpierw to, że ma odrodzić się, ale się nie odrodzi bo nie ma funkcji, tylko menu się pokaże + jeszcze w tasku to, zamiast normalnie blablabla(id).
U mnie wygląda tak:
Spadł na dół czyli nie żyje, sprawdza czy ma życia, jeżeli ma wtedy wywołuje menu + jeszcze mini zabezpieczenie, czy na pewno jest życie. Można by to za drugim razem usunąć, ale to wpływu nawet nie ma dużego. No to w takim razie lepsza forma? Oj, miałem się przepraszam do kolokwializm - opieprzać - za to, że mi zwróciłeś wtedy uwagę, że to działać nie będzie i całe szczęście, że nie ten link wysłałem + sprawdziłem. Więc tutaj Ci postawiłem +, ale nad tym co Ty zrobiłeś (kłócenie się o formy i w dodatku na gorszą to już nic).
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 28.02.2012 13:49
Najpierw to, że ma odrodzić się, ale się nie odrodzi bo nie ma funkcji, tylko menu się pokaże + jeszcze w tasku to, zamiast normalnie blablabla(id).
U mnie wygląda tak:
Spadł na dół czyli nie żyje, sprawdza czy ma życia, jeżeli ma wtedy wywołuje menu + jeszcze mini zabezpieczenie, czy na pewno jest życie. Można by to za drugim razem usunąć, ale to wpływu nawet nie ma dużego. No to w takim razie lepsza forma? Oj, miałem się przepraszam do kolokwializm - opieprzać - za to, że mi zwróciłeś wtedy uwagę, że to działać nie będzie i całe szczęście, że nie ten link wysłałem + sprawdziłem. Więc tutaj Ci postawiłem +, ale nad tym co Ty zrobiłeś (kłócenie się o formy i w dodatku na gorszą to już nic).
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 28.02.2012 13:49
Kamil17 28.02.2012
@ A co do tego :
// Co zrobić aby Życia zapisywały się na nick nawet jak zmienię mapkę to mam te życiaTo już jest wyjaśnione lecz chodzi mi o te pytania w systemie żyć , zaraz zobaczę i dam edita czy działa A na razie macie po +
forma
28.02.2012
Wywołujesz teraz dwa razy coś.
Nie usunąłem z tego pluginu to co ty miałeś na wywoływanie, nie wiem jak sprawdzi powie czy jest okej
Kamil17 28.02.2012
to co jest tutaj : http://wklej.org/id/697745/ to mi nie działa nie wiem dlaczego
Nenczoks 28.02.2012
if( iCTcount > 1 ) {
mymenu(iVictim);
ColorChat( iVictim, RED, "%s^1 Wybierz opcje z systemu Zyc!", g_szPrefix, iVictim);
}
możesz dać zamiast tego tak:
iCTcount >= 1
U mnie działa wszystko, nie wiem dlaczego u Ciebie odwrotnie. W ostateczności możesz użyć sposobu poprzednika.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 28.02.2012 23:59
Kamil17 29.02.2012
od ilu graczy działa system żyć ?
Nenczoks Dasz mi sma twoje pluginu ? Będę wdzięczny
Użytkownik Kamil17 edytował ten post 29.02.2012 17:12
Nenczoks Dasz mi sma twoje pluginu ? Będę wdzięczny
Użytkownik Kamil17 edytował ten post 29.02.2012 17:12
Kamil17 01.03.2012
?? Pomożecieod ilu graczy działa system żyć ?
Nenczoks Dasz mi sma twoje pluginu ? Będę wdzięczny
Kamil17 03.03.2012
Dlaczego mi nie działa ;( ? Mógłbyś mi dać te SMA twoje ?Masz identycznie jak ja ;-)
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Grzesiek"
new zycia[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","func_death","a")
register_menucmd(register_menuid("health"), 1023, "handlehealth");
}
public client_connect(id)
zycia[id] = 0
public client_disconnect(id)
zycia[id] = 0
public func_death(id)
{
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
if(is_user_alive(kid) && get_user_team(kid) == 2)
{
zycia[id]+= 1
}
else if (!is_user_alive(vid) && get_user_team(vid) == 2 && zycia[id] > 0)
{
HealthMenu(id)
}
}
public HealthMenu(id)
{
new MenuBody[3184], len, keys;
len = format(MenuBody, sizeof MenuBody - 1, "\w Wykorzystales zycie ?")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\y Aktualnie posiadasz \r %d \y zyc", zycia[id])
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\r1. \y Tak");
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\r2. \y Nie");
keys = ( 1<<4 | 1<<8 | 1<<9 );
keys |= ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<5 | 1<<6 );
show_menu(id, keys, MenuBody, -1, "health");
}
public handlehealth(id, key)
{
switch(key + 1){
case 1:
{
if(zycia[id] > 0)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
zycia[id]-= 1
}
}
case 2: {
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Znalazłem na amxx.pl może pomoże coś