←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z klasą

Zablokowany

Wujek ByQ - zdjęcie Wujek ByQ 25.02.2012

Mam problem z tą klasą gdyż chciałem aby nie miała ona broni na start i broni z perków, lecz nie wiem jak zrobić by mogła podkładać pakę. Broni na start nie ma i broni z perków również ale nie mogę podłożyć paki... Może ktoś to mi jakoś to poprawić poprawić? Leci + za pomoc

Niżej macie sma klasy

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Morderca (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), jest prawie niewidzialny.";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Nozownik (Premium)"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "karamy.pl # Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Odpowiedz

  • +
  • -
Enson - zdjęcie Enson 25.02.2012

zamien to:
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

na:
new const bronie    = (1<<CSW_C4)|(1<<CSW_KNIFE);


wtedy dana klasa bedzie mogla posiadac pake gdy dostanie ja na respie lub gdy podniesie jak komus wypadnie no i bedzie mogl dzięki temu podlozyc bombe ;)
Odpowiedz

Wujek ByQ - zdjęcie Wujek ByQ 25.02.2012

Nic to nie dało ;(
Odpowiedz

  • +
  • -
zQnem - zdjęcie zQnem 26.02.2012

Nie znam się za bardzo, ale myślę, że chodzi o tą linijkę
give_item(id, "weapon_knife");
Dodaj tam też "weapon_C4" to może zacznie działać :)

Pozdrawiam zQnem
Odpowiedz

Wujek ByQ - zdjęcie Wujek ByQ 26.02.2012

a jaka jest dokładna komenda bo chyba coś źle wpisuje i mi nie kompiluje
Odpowiedz

  • +
  • -
heroes - zdjęcie heroes 26.02.2012

jemu chodziło o coś takiego
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_C4");
}
Odpowiedz

Wujek ByQ - zdjęcie Wujek ByQ 26.02.2012

Zrobiłem to po swojemu ;] bo to nie działało. Można zamknąć ale + za fatygę poleciał.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 27.02.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany