[ROZWIĄZANE] Fukcja na oznaczenie gracza
Nenczoks 25.02.2012
Witam,
Jaka funkcja należy do oznaczania gracza? pev iuser? Bo chciałbym np. zrobić tak w sklepie, aby na niego jakaś tam rzecz nie działała po kupieniu itemu w sklepie.
Drugie pytanie, jak zrobię w biohazard, aby oznaczyć matkę zombie czyli 1? Biohazard 2.00 beta 3
Jaka funkcja należy do oznaczania gracza? pev iuser? Bo chciałbym np. zrobić tak w sklepie, aby na niego jakaś tam rzecz nie działała po kupieniu itemu w sklepie.
Drugie pytanie, jak zrobię w biohazard, aby oznaczyć matkę zombie czyli 1? Biohazard 2.00 beta 3
dasiek
25.02.2012
Sformułuj jaśniej pytania... Oznaczyć? Co do pierwszego to proponuje utworzyć zmienną, gdy gracz kupi robi się na true a przy "działaniu czegoś" sprawdza czy gracz nie ma tego kupionego. jak ma to nie działa, jak nie to działa.
o np
przed plugin_init()
a przy działaniu czegoś
o to Ci chodziło?
o np
przed plugin_init()
new bool:dziala[33];po kupieniu w sklepie
case rzecz: { dziala[id] = true; }
a przy działaniu czegoś
if(!dziala[idofiary]) // jesli nie dziala { //zadaje obrazenia badz cokolwiek }
o to Ci chodziło?
Nenczoks 25.02.2012
Ja o tym wiem co napisałeś. I wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;
Co do 1. Oznaczyć czyli no jak inaczej... No po prostu dany gracz kupi sobie coś w menu, to inny plugin na niego nie działa. A na resztę, co nie kupili działa.
Przykład rzeczy: kupię sobie nieodpychanie, ale że w kodzie sklepu nic nie ma odnośnie tego, a jest plugin osobny do odpychania, to dla tego gracza po kupieniu nie działa to, ale dla reszty tak. Czyli to jest oznaczanie gracza. Piszę to tak, bo niektórzy mi zaraz dadzą zapauzowanie pluginu, czego nie chcę.
Co do 2. Co tutaj jest niezrozumiałego? Chodzi o to, że matka zombie czyli 1 wybierany losowo jest jakoś oznaczony i nie może on zrobić jakichś rzeczy czy tam ma dodatkowe przywileje.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 25.02.2012 22:59
Co do 1. Oznaczyć czyli no jak inaczej... No po prostu dany gracz kupi sobie coś w menu, to inny plugin na niego nie działa. A na resztę, co nie kupili działa.
Przykład rzeczy: kupię sobie nieodpychanie, ale że w kodzie sklepu nic nie ma odnośnie tego, a jest plugin osobny do odpychania, to dla tego gracza po kupieniu nie działa to, ale dla reszty tak. Czyli to jest oznaczanie gracza. Piszę to tak, bo niektórzy mi zaraz dadzą zapauzowanie pluginu, czego nie chcę.
Co do 2. Co tutaj jest niezrozumiałego? Chodzi o to, że matka zombie czyli 1 wybierany losowo jest jakoś oznaczony i nie może on zrobić jakichś rzeczy czy tam ma dodatkowe przywileje.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 25.02.2012 22:59
dasiek
25.02.2012
w takim razie bedziesz musial natywem to zrobic i edytowac 2 pluginy (sklepu i ten ktory ma nie dizlac). daj sma obu - cos wykminimy
DarkGL
26.02.2012
przeczysz sobiewcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;
skoro używasz tylko true/false to utwórz zmienną przyjmującą tylko te stany czyli bool
sebul
26.02.2012
Bool informuje o tym, że zmienna może mieć tylko dwie wartości, czyli w tym przypadku chyba jednak lepiej jest używać boola.Ja o tym wiem co napisałeś. I wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;
Rozumiem, że w 2 pytaniu, chodzi o to, że też chcesz jakoś sprawdzać w innym pluginie czy dany gacz jest "matką zombie"? W każdym razie, tak jak wyżej, chyba najlepszym rozwiązaniem będą tutaj natywy.
G[o]Q
26.02.2012
w BH jest forward od infekcji wiec wystarczy sprawdzac pierwszą infekcje w rundzie
co do pierwszego to mozesz uzyc pev_iuser*
co do bool'a to uzywac cos[id]=true mozesz tylko dlatego ze true jest reprezentowany przez 1 a false przez 0
co do pierwszego to mozesz uzyc pev_iuser*
co do bool'a to uzywac cos[id]=true mozesz tylko dlatego ze true jest reprezentowany przez 1 a false przez 0
Nenczoks 26.02.2012
Bool informuje o tym, że zmienna może mieć tylko dwie wartości, czyli w tym przypadku chyba jednak lepiej jest używać boola.Ja o tym wiem co napisałeś. I wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;
Rozumiem, że w 2 pytaniu, chodzi o to, że też chcesz jakoś sprawdzać w innym pluginie czy dany gacz jest "matką zombie"? W każdym razie, tak jak wyżej, chyba najlepszym rozwiązaniem będą tutaj natywy.
Tak dokładnie.
G[o]Q tylko jak to potem zrobić? W jednym dam pev_iuser*, a w drugim pluginie też to samo?
G[o]Q
26.02.2012
ustawiasz
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 26.02.2012 02:45
set_pev(id,pev_iuser1,1)potem sprawdzasz w innym pluginie
if(pev(id,pef_iuser1)==1)
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 26.02.2012 02:45
DarkGL
26.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL