Napisano 25.02.2012 08:45
nie #include<chatcolor> tylko #include <colorchat>
enum {NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekkistrzelec, Obronca, Medyk, Wsparcieogniowe, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, General, Szpieg,Szturmowiec, Ciezki strzelec, Major, Rebeliant};
tu nie moze byc spacji wiec zamien na
enum {NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekkistrzelec, Obronca, Medyk, Wsparcieogniowe, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, General, Szpieg,Szturmowiec,Ciezkistrzelec, Major, Rebeliant}
w public Odrodzenie(id)
case Wsparcie ogniowe: na
case Wsparcieogniowe:
troche obok
case Obronca:
fm_give_item(id, "weapon_m249");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
na
case Obronca:
{
fm_give_item(id, "weapon_m249");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
musza byc klamry
dalej
case Rusher:
fm_give_item(id, "weapon_m3");
fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
na
case Rusher:
{
fm_give_item(id, "weapon_m3");
fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
}
case Ciezki strzelec:
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
na
case Ciezkistrzelec:
{
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
}
w
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
if((item == || item == || item == || item == )&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
WTF ?
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
pozmieniales nazwy klas a w tych ifach juz nie, ja nie zmieniam bo nie wiem ktora jest zmieniona i co do czego wiec sam sobie pozmieniaj.
-
-
-
0