←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa Mysliwy

  • +
  • -
Dreeks - zdjęcie Dreeks 21.02.2012

opis

Myśliwy - Natychmiastowe zabicie z noża(PPM), 1/4 na zabicie ze scout, zwiekszone obrazenia z M3, ma 1 pulapke ktora zakopuje wrogów.

download

Załączone pliki

Odpowiedz

sekio - zdjęcie sekio 22.02.2012

ciekawi mnie jak wyglada to zakopanie
Odpowiedz

  • +
  • -
mastah1771 - zdjęcie mastah1771 22.02.2012

Dreeks mógłbyś nam to bardziej opisać ? Może jakiś screen, filmik prezentujący tego skilla ? :D
Odpowiedz

Oporowiec - zdjęcie Oporowiec 22.02.2012

Dreeks mógłbyś nam to bardziej opisać ? Może jakiś screen, filmik prezentujący tego skilla ? :D


no wlasnie, filmik / screen :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Dreeks - zdjęcie Dreeks 22.02.2012

proste ktoś wejdzie w pułapkę zakopuje go na 30 sec w ziemi
Odpowiedz

  • +
  • -
misiek111232 - zdjęcie misiek111232 22.02.2012

a możesz tą klasę zrobić tylko z tą pułapką bez 1 na 1 z noża i z innych broni.?
Odpowiedz

  • +
  • -
Dreeks - zdjęcie Dreeks 22.02.2012

Tak to wygląda

a możesz tą klasę zrobić tylko z tą pułapką bez 1 na 1 z noża i z innych broni.?


trzymaj

Załączone miniatury

  • cs.jpg

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 22.02.2012

jest szansa ze zrobisz to na stargo coda? :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 22.02.2012

filmik przedstawia dzialanie pulapki (pułapką tą jest MINA, jak w nią wejdziemy to nas zakopuje):
Odpowiedz

  • +
  • -
synek`` - zdjęcie synek`` 22.02.2012

da się zmniejszyć czas bycia zakopanym?
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 22.02.2012

da się

tutaj zamieniasz:
public DotykPulapki(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
fOrigin[2] -= 30.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
set_task(30.0, "Odkop", id);
remove_entity(ent);


tu zamieniasz czas do odkopania:
set_task(30.0, "Odkop", id);


zam,ieniasz 30 np na: 15.0 i 15 sec będzie zakopany :)
Użytkownik BloodMan edytował ten post 22.02.2012 12:09
Odpowiedz

  • +
  • -
synek`` - zdjęcie synek`` 22.02.2012

fOrigin[2] -= 30.0; tu tez ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 22.02.2012

Tu nie. Tu gdzie pokazujesz to jest jak głęboko ma być zakopany. Zmieniasz tylko tutaj:

set_task(30.0, "Odkop", id);

Użytkownik BloodMan edytował ten post 22.02.2012 12:21
Odpowiedz

FDGoD - zdjęcie FDGoD 23.02.2012

A mógłbyś mi zrobić tą klasę jako klasę premium ??
Odpowiedz

  • +
  • -
LionHeart - zdjęcie LionHeart 23.02.2012

Bardzo ciekawa klasa .;] A Zwłaszcza ta Pułapka ;] Plusik się należy ';)
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 23.02.2012

A mógłbyś mi zrobić tą klasę jako klasę premium ??

proszę:

Załączone pliki

Odpowiedz

FDGoD - zdjęcie FDGoD 23.02.2012

Jaka flaga?? Noi leci +
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 23.02.2012

ADMIN LEVEL H (jak chcesz inną flage to w .sma se zmień :P )
Odpowiedz

  • +
  • -
Pietras11 - zdjęcie Pietras11 23.02.2012

Ciekawe + dla ciebie . ;P
Użytkownik Pietras11 edytował ten post 23.02.2012 20:28
Odpowiedz

Angel of Death - zdjęcie Angel of Death 25.02.2012

Plus dla Ciebie, jednak chyba poszukam jakieś innego modelu "pułapki" bo mina już trochę oklepana ;)
Odpowiedz