[ROZWIĄZANE] Prośba o przeróbkę klasy - 2...
TakiJedenPan
19.02.2012
Witajcie drodzy forumowicze , postanowiłem zrobić klasę 1/5 na oślepienie wroga . Zacząłem przerabiać perk "Tajemnica Wojskowa" ale wyskakują mi 2 błędy przy komplikacji . Mógłby ktoś pomóc tak aby dobrze mi to zadziałało ?!
Z góry dziękuję , a na dolę zapodaję mój kod .sma .
Z góry dziękuję , a na dolę zapodaję mój kod .sma .
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Dezerter";
new const opis[] = "1/5 szansy na oslepienie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
new g_msg_screenfade;
new bool: ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 5)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
Ojciec Dyrektor
19.02.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Play 4FuN
19.02.2012
dodaj ")" za "if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 5)"
całość powinna wyglądać tak:
całość powinna wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Dezerter";
new const opis[] = "1/5 szansy na oslepienie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
new g_msg_screenfade;
new bool: ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 5))
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
Ojciec Dyrektor
19.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL