←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie kilku klas.

Locked

  • +
  • -
WolnoMysle's Photo WolnoMysle 19.02.2012

Cześc. Prosiłbym bardzo o pomoc.Potrzebuje te klasy do coda nowego. Za pomoc daje +


1. Wymiatacz (PREMIUM)

Scout 1/2 , AK 1/6 , FAMAS , USP, 3 skoki w powietrzu , 120 HP , ADMIN_LEVEL_G

2. Ninja (PREMIUM)

NÓŻ 1/1 , DEAGLE 1/3 , Widzialnośc 30 , 2 skoki w powietrzu , 110 życia , ADMIN_LEVEL_F

3. Szpieg

Ubranie wroga , M4A1 , DEAGLE , 110 HP
Edited by WolnoMysle, 19.02.2012 13:14.
Quote

  • +
  • -
Play 4FuN's Photo Play 4FuN 20.02.2012

Masz wszystkie trzy

Attached Files


Edited by Play 4FuN, 20.02.2012 21:34.
Quote

NexusLaMeR's Photo NexusLaMeR 20.02.2012

Wymiatacz oraz ninja nie działają proszę tutaj sma do klasy

Ninja


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja (PREMIUM)";
new const opis[] = "Noz 1/1 , DEAGLE 1/3 , Widzialnosc 30 , 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LaMeR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

{
oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 3
ma_klase[id] = 1;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


Wymiatacz


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Wymiatacz (PREMIUM)";
new const opis[] = "Scout 1/2 , AK 1/6 , FAMAS , USP, 3 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LaMeR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Wymiatacz (PREMIUM)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
{
oneonone[id][CSW_SCOUT] = 2
oneonone[id][CSW_AK47] = 6
ma_klase[id] = 1;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
Play 4FuN's Photo Play 4FuN 21.02.2012

U mnie działają, może brakuje ci includa jakiegoś, pobierz mój plik .amxx i zobacz czy zadziała
ps. widzę że zmieniłeś trochę sma ;)
Quote

  • +
  • -
Bloody_'s Photo Bloody_ 21.02.2012

wymiatacz

or

ninja :crazy:

Attached Files


Edited by BloodMan, 21.02.2012 09:34.
Quote

  • +
  • -
WolnoMysle's Photo WolnoMysle 21.02.2012

Szpieg nie ma być premium. Zrobi ktoś ? wszyscy maja +
Edited by WolnoMysle, 21.02.2012 12:30.
Quote

  • +
  • -
Bloody_'s Photo Bloody_ 21.02.2012

Proszę Szpiega:

Attached Files


Edited by BloodMan, 21.02.2012 13:10.
Quote

  • +
  • -
Play 4FuN's Photo Play 4FuN 21.02.2012

masz jeszcze moją wersję (dla mnie prostsza do edycji ;) )

Attached Files

Quote

  • +
  • -
WolnoMysle's Photo WolnoMysle 21.02.2012

dzięki wszystko śmiga.
Quote

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor's Photo Ojciec Dyrektor 21.02.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked