Oraz obniżenie w dół statow czyli tego co wyskakuje jak nabijemy lvl.
Jeżeli ktoś pomoże leci +++
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 40,68 KB
15 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.02.2012 14:03
Napisano 18.02.2012 18:33
Napisano 19.02.2012 12:38
Użytkownik adek209 edytował ten post 19.02.2012 13:00
Napisano 19.02.2012 14:30
]hund zeby było nizej
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Napisano 19.02.2012 14:37
Napisano 19.02.2012 21:26
public PokazInformacje(id)między innymi w tych linijkach:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
^naż będziesz miał satysfakcję że przesunąłeś go w wybrane przez siebie miejsce czyli dla przykładu:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
^n przesówa tekst o linijkę w dół
Użytkownik BloodMan edytował ten post 19.02.2012 21:28
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Napisano 20.02.2012 19:10
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych