←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa premium Worm

Zablokowany

damix356 - zdjęcie damix356 17.02.2012

Witam. Zrobł by mi ktoś klase ninja bardzo mi na niej zalezy
Klasa:

Nazwa:Ninja (Klasa Premium)
Broń:Deagle Scout
Umiejentnosci: 1/1 z scouta

Z góry dziękuję
Odpowiedz

  • +
  • -
ZarzadCSB - zdjęcie ZarzadCSB 17.02.2012


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

	   

new const nazwa[]   = "Ninja (Klasa Premium)";

new const opis[]    = "1/1 z scouta";

new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "autchor");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )

  return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}

Odpowiedz

damix356 - zdjęcie damix356 17.02.2012

niema 1/1 z scouta
Odpowiedz

  • +
  • -
ZarzadCSB - zdjęcie ZarzadCSB 17.02.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja (Klasa Premium)";
new const opis[] = "1/1 z scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "autchor");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) == CSW_SCOUT && random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

(27.09.2012 06:32):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 27.09.2012 06:32
Dodanie znacznika SMA
Odpowiedz

  • +
  • -
fbang - zdjęcie fbang 18.02.2012

Tu masz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "1/1 ze scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 18.02.2012


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "1/1 ze scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Strefka - zdjęcie Strefka 24.08.2012

Proszę o przerobienie tego na *.amxx

Załączone pliki

  • Załączony plik  Ninja.sma   1,46 KB   42 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Crash!. - zdjęcie Crash!. 24.08.2012

łap.
U góry plik .sma
na dole "pobierz plugin" to plik .amxx

Załączone pliki

  • Załączony plik  Ninja.sma   1,46 KB   34 Ilość pobrań
Odpowiedz
Zablokowany