←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie klasy ora...

Locked

RoNnI's Photo RoNnI 17.02.2012

Witam zrobiłem własnie z mojego DR cod moda i bardzo proszę aby ktoś mi zrobił klasę:
Klasa: X-Men(Premium)
Inteligencja:50
Zdrowie:200
Wytrzymałośc:20
Kondycja:180
Bronie:M3 pompa,Deagle,M4A1
Opis:Dostaje 2 rakiety oraz 10 skoków i 1/2 z noża.
Chciałbym by była pod flage J jak by sie dało.
I mam pytanie.
Jak zrobić? bo jak dam komuś flage T to może on korzystać z wszystkich klas premium.
Co mam zrobić by dać komuś jedną klasę premium jaką będzie ta osoba chciała?
Quote

Yellgren's Photo Yellgren 17.02.2012

Co do klasy odsyłam w górę forum > Dodatki > Dodatki Amxx > Generator Klas.
A co do drugiego to z edytuj sobie klasy i tam jest napisane jaka flaga. Możesz tam sobie zmienić.

Powodzenia !
Quote

RoNnI's Photo RoNnI 17.02.2012

No tak ja zmieniłem sobie jedną że ma 300 hp i inne bronie tylko nw. chcialem skompilować admirała który ma 2 skoki to tam ustawiłem że ma mieć 6 skoków wpisałem tam może_skoczyć [id] = six czyli po polsku 6 i niemogła się skompilować :( dlatego jak kotś potrafi to prosiłbym by mi zrobił tą klase którą chce
Quote

Yellgren's Photo Yellgren 17.02.2012

Sorki nie przeczytałem ... już robię :)
Tutaj Kliknij Aby Pobrac / Sory że tak długo :)
Edited by Yellgren, 17.02.2012 17:09.
Quote

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor's Photo Ojciec Dyrektor 17.02.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXX > Pluginy
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk

Quote

RoNnI's Photo RoNnI 17.02.2012

Y a dalbyś sma? xD bo na amxx umiem skompilować.
Quote

Yellgren's Photo Yellgren 18.02.2012

Nie potrzebne sma :)
Quote

RoNnI's Photo RoNnI 18.02.2012

ok bardzo ci dziękuje przydaje się ta klasa :) tylko jest jedna uwaga. Oczywiście ma 2 rakietki i 1/2 z noża tylko niema 10 skoków tylko ma 7 skoków i dodałeś mu auto bh :D zmieniłbyś to?
Quote

Yellgren's Photo Yellgren 18.02.2012

Oczywiście :)

Tu masz Kod możesz sobie edytować:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "X-Men(Premium)";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 200;
new const kondycja  = 180;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 20;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[X-Men(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

A tu download:
Click
Edited by Yellgren, 18.02.2012 16:05.
Quote

RoNnI's Photo RoNnI 18.02.2012

Ok thx ej a dałbyś gg byś mi robił jakieś perki klasy itp jakbym potrzebowal ok?
Quote

hateyou's Photo hateyou 18.02.2012

Ok thx ej a dałbyś gg byś mi robił jakieś perki klasy itp jakbym potrzebowal ok?


Może jeszcze frytki?

Temat do zamknięcia
Quote

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor's Photo Ojciec Dyrektor 18.02.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked