Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Truciciel i perk

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 00:02

*
Popularny

Dodałem tutorial jak dodać do klasy moc zatruwania, teraz dodam klasę i perk z tą mocą, dla osób, które nie potrafią same tego dodać.



Dołączona grafika

Klasa, która po naładowaniu noża zatruwa. Ładując moc nie można się ruszać.
Perk, robi to samo co wyżej. Ładując moc nie można się ruszać.

Dołączona grafika

Standardowa

Dołączona grafika

Jak w perku tak samo i w klasie, tu zmieniamy długość czasu ładowania mocy. Czas podajemy w sekundach.

#define CZAS_LADOWANIA X

X - tu podajecie czas w sekundach.
Należy potem ponownie skompilować.

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5
Dołączona grafika

#2 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.02.2012 15:02

W jaki sposób ona zatruwa? Wszystkich z przeciwnego teamu? Czy jak naładuje się a następnie będe strzelać w gracza?

Oczywiście zassysam
  • +
  • -
  • 0

#3 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 15:04

Jak naładujesz moc na nożu i strzelisz w gracza. To co x sekund zabiera mu wyznaczoną ilość hp. A to ustawisz w SMA :P
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 15:05

@ UP nie lepiej na cvary zrobić ?

#5 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 15:07

Nie wiem:P ja nie lubię się bawić w cvary wolę zmienić w sma i mieć święty spokój :P Jak ktoś woli to przecież może sobie dodać :P albo poprosić o dodanie :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 18.02.2012 10:53

Przydała by się jeszcze informacja dla gracza atakującego ta klasa jakiego gracza zaraził. Czyli strzelam w gracza o nicku Player i wyświetla się napis ; Zaraziłeś Player.
  • +
  • -
  • 0

#7 ZarzadCSB

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:207
  • GG:
  • Imię:Watashi
  • Lokalizacja:reklama
Offline

Napisano 18.02.2012 11:30

Zrób może tak że jak się naładuje na nożu to może otruć jednego gracza aż do 1 hp.
A nie że naładuje raz poskanuje wszyscy otruci :)
  • +
  • -
  • 0
Zarząd Cs-Baraki.pl Zapraszam serdecznie
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl

#8 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 18.02.2012 12:40

Ale to mało hp zabiera wiec można wszystkich atakujących zatruwać ;]
  • +
  • -
  • 0

#9 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 14:45

Ilość zabieranych HP można sobie zmienić :P
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#10 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 18.02.2012 14:55

No tak i to w łatwy sposób lecz rozważ moja powyższą propozycje ;]
  • +
  • -
  • 0

#11 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 05.03.2012 21:52

Chyba lepiej by bylo bez naładowania noza bo kampią na mapach :)
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#12 korski

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 06.03.2012 09:35

Nie kampią z tego co zauważyłem, lecz strzelają i uciekają ,ale gdzie mogę zmienić wartość zabieranego hp? Jest ona aktualnie zależna od inteligencji ,więc pewni gracze robią /reset dodają 100 inty i zabierają 200 życia.
  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!


#13 niemamkonta

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 10.03.2012 21:30

Jak zmniejszyć ilość zabieranego hp po zatruciu?

Wrzucam sma bo załączniki z pierwszego postu nie działają.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define TASK_ID 128000
#define CZAS_LADOWANIA 10 // Jak dlugo ma sie ladowac moc w sekundach
new bool:moc_zaladowana[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
new const nazwa[] = "Truciciel";
new const opis[] = "AK47, 1 HE, 1SG, po naladowaniu noza - zatruwa swoich wrogow pociskami.";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
  
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
	if(!task_exists(id+TASK_ID))
		return;
	  
	if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
	{
		change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
		set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	}
}
public CurWeapon(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && !moc_zaladowana[id] && ma_klase[id])
	{
		set_task(CZAS_LADOWANIA.0, "MocZaladowana", id+TASK_ID);
		set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	}
	else
	{
		remove_task(id+TASK_ID);
		set_bartime(id, 0);
	}
}
stock set_bartime(id, czas)
{
	message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, msg_bartime, _, id)
	write_short(czas);
	message_end();  
}
public MocZaladowana(id)
{
	id -= TASK_ID;
  
	if(!ma_klase[id]) return;
  
	moc_zaladowana[id] = true;
	client_print(id, print_center, "POCISKI ZOSTALY ZATRUTE!");
	CurWeapon(id);
}
  
  
public ResetHUD(id) moc_zaladowana[id] = false;
#define TASK_ZATRUCIE 64000
new zatruwajacy[33];
public Damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id);
	if(!is_user_alive(attacker)) return;
  
	if(!moc_zaladowana[attacker]) return;
  
	zatruwajacy[id] = attacker;
	if(!task_exists(id+TASK_ZATRUCIE)) set_task(1.0, "Zatruj", id+TASK_ZATRUCIE, _, _, "a", 5);
}
public Zatruj(id)
{
	id -= TASK_ZATRUCIE;
	client_print(id, print_center, "Zostales zatruty!!");
	cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 8.0, 0.15);
}

Wydawało mi się że chodzi o tą ostatnią funkcję i podejrzewam(nie pamietam dokładnie) że gdy próbowałem to zmieniłem
cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 8.0, 0.3);
na
cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 8.0, 0.15);

Ale to chyba nic nie dało :| To hp za szybko schodzi.

Edit: nieaktualne

poszukałem natywu cod_inflict_damage i znalazłem że to 8.0 jest odpowiedzialne za obrażenia, a ta druga wartość za inteligencję

Użytkownik niemamkonta edytował ten post 10.03.2012 21:37

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych