←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BattleField2
[ROZWIĄZANE] Wyłączenie Spowalniania

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 16.02.2012

Siemanko, jak nazwa tematu mówi chciałbym sie pozbyć spowalniania jeżeli ranimi kogos lub ktos nas, gdzie wyczytalem zeto od odznaki z pistoletu ale nie jestem pewnien, macie jakies pomysly jak to usunąć?
Proszę o pomoc będę wdzieczny, pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 16.02.2012

Pokaż plugins.ini nie wiem co masz wgrane tam na serwerze, nie jestem jasnowidzem ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 16.02.2012

chodzi mi o bf2 mod :P tam jest ta opcja , teraz wlasnie sie podszkoliłem, że to od odznaki pistoletu, ale nigdzie nie ma poradnika jak ją edytować;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 17.02.2012

Plik csx.inl funkcja client_damage
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 17.02.2012

na znalazlem ale nie bardzo rozumiem jak edytować, najbardziej zależy mi na wyeliminowaniu tego spowalniania jezeli ktos trafi Ciebie lub Ty kogoś,
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 17.02.2012

Usuń lub zakomentuj linię:
set_speed(attacker);

Jeżeli ogólnie chcesz usunąć moc z pistoletu to usuń lub zakomentuj:

new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];

if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();

set_task(1.0, "remove_imobile", attacker);
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 18.02.2012

Biorę sie za sprawdzanie.
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 18.02.2012

sory ze dubluje nie moglem edytowac posta
zakomentonałem
set_speed(attacker);
i działa prawidłowo daje plusika :P
a bug z cichym chodzeniem na odznace expert sms pomoże ktos? mialem juz skompilwoane ale sma zaginelo;/ Znalazlem tu na forum to keidys ale nie moge odnaleść tego ponownie, szukalem godzine;/
Użytkownik dziobax edytował ten post 18.02.2012 03:38
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 18.02.2012

W bf2rank.sma w plugin_init dopisz na dole:

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")[

Następnie na dole pliku dopisz to:

public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 18.02.2012

działa bez zarzutów kolejny plusik dla Ciebie dziekuje za pomoc, mysle ze mój problem w tym temacie został rozwiązany.
Jezeli jest ktos chetny to zapraszam http://amxx.pl/topic...rash-bez-logow/

Myslę, że można zamknąć . Pozdrawiam.
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 18.02.2012

Znowu nie moge edytowac postu
Jednak dalej dziala to zamrażanie , np strzelam z m4 czy ak czy awp to robi mi sie czerwony ekran i zwalnia tępo chodu;/
Użytkownik dziobax edytował ten post 18.02.2012 15:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 18.02.2012

A skompilowałeś ponownie ?
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 18.02.2012

oczywiscie, usunalem takze
new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];

if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();

set_task(1.0, "remove_imobile", attacker);
}
}

Użytkownik dziobax edytował ten post 18.02.2012 16:02
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 18.02.2012

podejrzewam ze skompilowales zle pliki inl
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 18.02.2012

w compilerze mam w folderze includes w nim folder bf2 wszystkie inl od bf2, medale i inne niewazne najbardziej zalezy mi aby nie bylo tego spowalniania jezeli kogos trafimi lub ktos nas
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 18.02.2012

Z pliku badgepowers.inl z funkcji set_speed usuń lub zakomentuj:
if ( g_imobile[id] )
{
speed = 100.0;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 19.02.2012

po usunieciu albo zakomentowaniu tego nie dalo sie przekompilowac errory były :( ustawilem
speed = 100.0;
na
speed = 320.0;
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 21.02.2012

new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];

if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
/* g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();

set_task(1.0, "remove_imobile", attacker); */
}
}


sprawdź ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 21.02.2012

@Up zobacz:

oczywiscie, usunalem takze

new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];

if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();

set_task(1.0, "remove_imobile", attacker);
}
}

Odpowiedz

  • +
  • -
dziobax - zdjęcie dziobax 24.02.2012

po usunieciu albo zakomentowaniu tego nie dalo sie przekompilowac errory były :( ustawilem

speed = 100.0;
na
speed = 320.0;

To mi zadziałało :)
Odpowiedz