←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z 1/1 z noża

Zablokowany

TakToJa - zdjęcie TakToJa 13.02.2012

Witam mam problem z klasą którą chciałem sam zrobić. Wszystko się ładnie kompiluje ale w grze nie działa 1/1 z noża (PPM). Zobaczcie co jest do poprawy :
Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 13.02.2012


#include

#include

#include

#include

#include

#include

#include

#include

#include



#define DMG_BULLET (1<<1)





new skoki[33];







new const nazwa[] = "KillBill[Premium]";

new const opis[] = "Jest prawie nie widzialny, Ma 1/1 szanse na zabicie z noża";

new const bronie = 1<

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;





new bool:ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}







public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[KillBill[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}



set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 14);



entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);

ma_klase[id] = true;



return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

set_user_footsteps(id, 0);

ma_klase[id] = false;



set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);



entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;



}



public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);

}



public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)

{

if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

return FMRES_IGNORED;



new flags = pev(id, pev_flags);



if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

{

skoki[id]--;

new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity,velocity);

velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

set_pev(id, pev_velocity,velocity);

}

else if(flags & FL_ONGROUND)

skoki[id] = 1;



return FMRES_IGNORED;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(damagebits & DMG_BULLET)

{

new weapon = get_user_weapon(idattacker);



if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



}



return HAM_IGNORED;

}
Odpowiedz

TakToJa - zdjęcie TakToJa 14.02.2012

Wystąpił nieznany błąd (136)
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 14.02.2012

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <engine>

#include <fun>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new skoki[33];



new const nazwa[] = "KillBill[Premium]";

new const opis[] = "Jest prawie nie widzialny, Ma 1/1 szanse na zabicie z noża";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;





new bool:ma_klase[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}



public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

    {

        client_print(id, print_chat, "[KillBill[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

        return COD_STOP;

    }

    

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 14);

    

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);

    ma_klase[id] = true;

    

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

    set_user_footsteps(id, 0);

    ma_klase[id] = false;

    

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

    

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

    ma_klase[id] = false;

    

}



public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

    if(ma_klase[id])

        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);

}



public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)

{

    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

        return FMRES_IGNORED;

    

    new flags = pev(id, pev_flags);

    

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

    {

        skoki[id]--;

        new Float:velocity[3];

        pev(id, pev_velocity,velocity);

        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

        set_pev(id, pev_velocity,velocity);

    }

    else if(flags & FL_ONGROUND)

        skoki[id] = 1;

    

    return FMRES_IGNORED;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

        

        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}
Odpowiedz

TakToJa - zdjęcie TakToJa 14.02.2012

Dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 14.02.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany