←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
HUD spectator + inteligencja + kondycja

  • +
  • -
Tded - zdjęcie Tded 12.02.2012

opis
Modyfikacja dodaje do hod'a spectator informacje o inteligencji i kondycji gracza, dzięki temu możemy zobaczyć czy gracz czasami nie oszukuje komendą cl_forwardspeed.


screenshot
Dołączona grafika


instalacja
  • Odnajdujemy:
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
    
  • Zamieniamy na:
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nInteligencja : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
    
  • Kompilujemy.
wersja bez Inteligencji:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
Odpowiedz

Sewek - zdjęcie Sewek 12.02.2012

Przecież komenda cl_forwardspeed nie dodaje speeda
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 13.02.2012

dodaje speeda ale to nie powinno byc widoczne w inteligencji czy w speedzie
Odpowiedz

  • +
  • -
maclaw01 - zdjęcie maclaw01 13.02.2012

Niby wszystko ok tylko, ze czyta staty od 0, czyli jak np dana klasa ma od razu 100inty, a jakiś gracz sobie doda w niej 3 inty to czyta tylko jak by miał 3 inty.
Odpowiedz

  • +
  • -
Tded - zdjęcie Tded 13.02.2012

dodaje speeda ale to nie powinno byc widoczne w inteligencji czy w speedzie

Co rozumiesz przez słowa "ale to nie powinno byc widoczne w inteligencji czy w speedzie"?

Niby wszystko ok tylko, ze czyta staty od 0, czyli jak np dana klasa ma od razu 100inty, a jakiś gracz sobie doda w niej 3 inty to czyta tylko jak by miał 3 inty.

Tak, ale wiesz, że komandos jest z natury szybszy a obrońcą wolniejszy, ta edycja nie powstała do porównywania graczy(choć tak to wygląda i może do tego służyć) a do wykrywania cziterów, bo jak dotąd nie można było sprawdzić kondycji gracza.

to rzeczywiście duzy bug

Wyrażaj się pełniej, całymi zdaniami pisanymi z duże litery bo teraz nie wiem o co Ci chodzi, wydaje mi się ze nadpijasz po prostu posty.
Jeżeli chodzi Ci o to ze wyświetla inta gracza a nie gracza + klasy to działanie zamierzone, robiłem to na swój serwer, a na forum trafiło z przypadku.
Użytkownik Tded edytował ten post 13.02.2012 18:02
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 13.02.2012

spróbujcie nad
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


dodać
new inteligencja_laczna = inteligencja_gracza[target]+inteligencja_klas[target];

i potem w kodzie wyświetlania zamieńić
inteligencja_gracza[target]

na
inteligencja_laczna


nie jestem pewien czy to zadziała, ponieważ nie zagłębiałem się w kod pluginu
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 13.02.2012

yy... Misiuuu, a nie prościej tak: PobierzInteligencje(id,1,1,1)?
Odpowiedz

  • +
  • -
Kuba22 - zdjęcie Kuba22 14.02.2012

Po co to ??
Jak są pluginy blokujące cl_forwardspeed,cl_sidespeed i cl_backspeed ;)
a ogólnie jak już zrobiłeś taki plugin to może all staty żeby były do pokazania Inta,Życie,Kondycja,Wytrzymałość...
Użytkownik Kuba22 edytował ten post 14.02.2012 14:26
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 20.02.2012

spróbujcie nad

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


dodać
new inteligencja_laczna = inteligencja_gracza[target]+inteligencja_klas[target];

i potem w kodzie wyświetlania zamieńić
inteligencja_gracza[target]

na
inteligencja_laczna


nie jestem pewien czy to zadziała, ponieważ nie zagłębiałem się w kod pluginu


Teraz pokazuje jak ktoś ma 0 int to 5int, kondycja 50 a ma -15
Odpowiedz

  • +
  • -
Tded - zdjęcie Tded 20.02.2012

To dobrze pokazuje. Jak klasa ma ujemną kondycje np.: -65 a koleś zabił kogoś i dodał 50 punktów w kondycje to uzyskuje -15.
Skrypt "by" @MisieQ pokazuje inteligencje i kondycje łączną, czyli inteligencja gracza + inteligencja klasy tak samo kondycja.
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 20.02.2012

Chyba nie zrozumiałeś.

Na Spec pokazuje że ma 50 w kondycji a jak wpisze /staty to ma -15
Odpowiedz

  • +
  • -
Pietras11 - zdjęcie Pietras11 20.02.2012

Po co to ??
Jak są pluginy blokujące cl_forwardspeed,cl_sidespeed i cl_backspeed ;)
a ogólnie jak już zrobiłeś taki plugin to może all staty żeby były do pokazania Inta,Życie,Kondycja,Wytrzymałość...

Dokładnie też to miałem na serwerze znaczy gracze używali komendy by szybciej biegać była masakra,1 koleś tak pocinał,że speedhack to pryszcz:D ale poszukałem na forum pluginu sebul napisał i działa bez zarzutu co parę sekund plugin sprawdza i zmienia jest 1 dla wszystkich sam jak wpisałem tom komendę to plugin mi zmienił,po za tym nawet jak masz tą kondycję to co ona Ci powie jak ktoś wpiszę komendę?Zwłaszcza na serwerach z dużym lvl.
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 01.03.2012

napisze ktoś w końcu poprawną działającą wersję ?

Ktoś ma 250pkt w zdrowiu a mi na specu pokazuje 80 a klasa na start ma 20
Odpowiedz

piotrkowianin01 - zdjęcie piotrkowianin01 01.04.2013

A na wszystko ktos da :

-inteligencja
-zdrowie
-wytrzymalosc
-kondycja

za pomoc + :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Raen - zdjęcie Raen 01.04.2013

inteligencja - inteligencja_gracza[target]
zdrowie - zdrowie_gracza[target]
wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[target]
kondycja - kondycja_gracza[target]
Jeśli chcesz aby tobie wyświetlało to sobie zmień prefix z target na id, bo obecnie pokazuje statystyki gracza na którego patrzysz :)
Odpowiedz

  • +
  • -
TheDarkDez - zdjęcie TheDarkDez 03.04.2013

A nie prościej tak? :
Cały
public PokazInformacje(id)
podmieniamy na to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nZdrowie : %i^nInteligencja : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], PobierzZdrowie(taget, 1, 1, 1), PobierzInteligencje(taget, 1, 1, 1),PobierzWytrzymalosc(taget, 1, 1, 1),PobierzKondycje(taget, 1, 1, 1),nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

To bedzie pokazywało wszystkie statystyki gracza oglądanego(czyli jak my nie żyjemy).
Zdrowie, Inteligencje, Wytrzymalosc i Kondycje( pokazuje dodatkowe pkt statystyk z klas i perkow).
Odpowiedz

piotrkowianin01 - zdjęcie piotrkowianin01 03.04.2013

Obydwa Dzialaja :DAle UP lepszy :D
Użytkownik piotrkowianin01 edytował ten post 03.04.2013 14:04
Odpowiedz

Mrowa . - zdjęcie Mrowa . 28.02.2014

w jaki sposób można zmienić kolor tego huda calego na specie na czerwony ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Raen - zdjęcie Raen 28.02.2014

w jaki sposób można zmienić kolor tego huda calego na specie na czerwony ?

Jak masz linijkę:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nInteligencja : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

to nad nią powinno być

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

to jest linijka z posty wyżej Twoja może się różnić no ale chodzi tu o pierwsze 3 liczby, podane wyżej to 0, 255, 0 czyli zielony kolor, odpal sobie painta wygeneruj kolor i skopiuj w formacie red, green, blue. Czyli np. żeby było czerwone dajesz 255, 0, 0 itd. To chyba nie takie trudne, jak nie ogarniasz to daj swoją linijkę i jaki kolor chcesz to Ci ktoś zmieni ;)

Odpowiedz

TyrTrek - zdjęcie TyrTrek 01.03.2014

czym się różni 

kondycja_gracza[target] 
od
PobierzKondycje(taget, 1, 1, 1)
 które lepsze?

Odpowiedz