HUD spectator + inteligencja + kondycja
Tded
12.02.2012
Modyfikacja dodaje do hod'a spectator informacje o inteligencji i kondycji gracza, dzięki temu możemy zobaczyć czy gracz czasami nie oszukuje komendą cl_forwardspeed.
- Odnajdujemy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
- Zamieniamy na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nInteligencja : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
- Kompilujemy.
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
d0naciak
13.02.2012
maclaw01
13.02.2012
Tded
13.02.2012
Co rozumiesz przez słowa "ale to nie powinno byc widoczne w inteligencji czy w speedzie"?dodaje speeda ale to nie powinno byc widoczne w inteligencji czy w speedzie
Tak, ale wiesz, że komandos jest z natury szybszy a obrońcą wolniejszy, ta edycja nie powstała do porównywania graczy(choć tak to wygląda i może do tego służyć) a do wykrywania cziterów, bo jak dotąd nie można było sprawdzić kondycji gracza.Niby wszystko ok tylko, ze czyta staty od 0, czyli jak np dana klasa ma od razu 100inty, a jakiś gracz sobie doda w niej 3 inty to czyta tylko jak by miał 3 inty.
Wyrażaj się pełniej, całymi zdaniami pisanymi z duże litery bo teraz nie wiem o co Ci chodzi, wydaje mi się ze nadpijasz po prostu posty.to rzeczywiście duzy bug
Jeżeli chodzi Ci o to ze wyświetla inta gracza a nie gracza + klasy to działanie zamierzone, robiłem to na swój serwer, a na forum trafiło z przypadku.
Użytkownik Tded edytował ten post 13.02.2012 18:02
Misiaczek ;c
13.02.2012
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
dodać
new inteligencja_laczna = inteligencja_gracza[target]+inteligencja_klas[target];
i potem w kodzie wyświetlania zamieńić
inteligencja_gracza[target]
na
inteligencja_laczna
nie jestem pewien czy to zadziała, ponieważ nie zagłębiałem się w kod pluginu
Kuba22
14.02.2012
Jak są pluginy blokujące cl_forwardspeed,cl_sidespeed i cl_backspeed
a ogólnie jak już zrobiłeś taki plugin to może all staty żeby były do pokazania Inta,Życie,Kondycja,Wytrzymałość...
Użytkownik Kuba22 edytował ten post 14.02.2012 14:26
radek_b11 20.02.2012
spróbujcie nad
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
dodaćnew inteligencja_laczna = inteligencja_gracza[target]+inteligencja_klas[target];
i potem w kodzie wyświetlania zamieńićinteligencja_gracza[target]
nainteligencja_laczna
nie jestem pewien czy to zadziała, ponieważ nie zagłębiałem się w kod pluginu
Teraz pokazuje jak ktoś ma 0 int to 5int, kondycja 50 a ma -15
Tded
20.02.2012
Skrypt "by" @MisieQ pokazuje inteligencje i kondycje łączną, czyli inteligencja gracza + inteligencja klasy tak samo kondycja.
radek_b11 20.02.2012
Na Spec pokazuje że ma 50 w kondycji a jak wpisze /staty to ma -15
Pietras11
20.02.2012
Dokładnie też to miałem na serwerze znaczy gracze używali komendy by szybciej biegać była masakra,1 koleś tak pocinał,że speedhack to pryszcz:D ale poszukałem na forum pluginu sebul napisał i działa bez zarzutu co parę sekund plugin sprawdza i zmienia jest 1 dla wszystkich sam jak wpisałem tom komendę to plugin mi zmienił,po za tym nawet jak masz tą kondycję to co ona Ci powie jak ktoś wpiszę komendę?Zwłaszcza na serwerach z dużym lvl.Po co to ??
Jak są pluginy blokujące cl_forwardspeed,cl_sidespeed i cl_backspeed
a ogólnie jak już zrobiłeś taki plugin to może all staty żeby były do pokazania Inta,Życie,Kondycja,Wytrzymałość...
radek_b11 01.03.2012
Ktoś ma 250pkt w zdrowiu a mi na specu pokazuje 80 a klasa na start ma 20
piotrkowianin01 01.04.2013
-inteligencja
-zdrowie
-wytrzymalosc
-kondycja
za pomoc +
Raen
01.04.2013
inteligencja - inteligencja_gracza[target] zdrowie - zdrowie_gracza[target] wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[target] kondycja - kondycja_gracza[target]Jeśli chcesz aby tobie wyświetlało to sobie zmień prefix z target na id, bo obecnie pokazuje statystyki gracza na którego patrzysz
TheDarkDez
03.04.2013
Cały
public PokazInformacje(id)podmieniamy na to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nZdrowie : %i^nInteligencja : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], PobierzZdrowie(taget, 1, 1, 1), PobierzInteligencje(taget, 1, 1, 1),PobierzWytrzymalosc(taget, 1, 1, 1),PobierzKondycje(taget, 1, 1, 1),nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
To bedzie pokazywało wszystkie statystyki gracza oglądanego(czyli jak my nie żyjemy).
Zdrowie, Inteligencje, Wytrzymalosc i Kondycje( pokazuje dodatkowe pkt statystyk z klas i perkow).
piotrkowianin01 03.04.2013
Użytkownik piotrkowianin01 edytował ten post 03.04.2013 14:04
Mrowa . 28.02.2014
Raen
28.02.2014
w jaki sposób można zmienić kolor tego huda calego na specie na czerwony ?
Jak masz linijkę:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nInteligencja : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
to nad nią powinno być
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
to jest linijka z posty wyżej Twoja może się różnić no ale chodzi tu o pierwsze 3 liczby, podane wyżej to 0, 255, 0 czyli zielony kolor, odpal sobie painta wygeneruj kolor i skopiuj w formacie red, green, blue. Czyli np. żeby było czerwone dajesz 255, 0, 0 itd. To chyba nie takie trudne, jak nie ogarniasz to daj swoją linijkę i jaki kolor chcesz to Ci ktoś zmieni
TyrTrek 01.03.2014
czym się różni
kondycja_gracza[target]od
PobierzKondycje(taget, 1, 1, 1)które lepsze?